تازه های سایت

10. مرداد 1394 - 10:08
تزئین ورودی شهر باشت با انواع زباله!!!
وقتی یک شهر با بوی "آشغال" به استقبال مسافران خود می‌رود+تصاویر
این روزها ورودی شهر باشت از سمت جاده چرام با تصاویر و بوی نامطبوع آشغال به استقبال مسافران خود می رود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، این جمله را بارها شنیده ایم که می گویند، ورودی هر شهر می تواند هویت های فرهنگی و اجتماعی آن شهر را بازگو کند و معرف آن شهر برای مسافران عبوری باشد.

 

آری، ورودی هر شهر می‌تواند نقش مهم و اثرگذاری بالایی در معرفی صحیح آن شهر، جاذبه‌های گردشگری و شناسایی مفاخر و مشاهیر آن و هم چنین عرض خیرمقدم به مسافرین و رهگذران داشته باشد.

 

اهمیت ورودی های شهر آن قدر مهم است که هر ورودی با نماد و ویژگی‌های خاص خود می تواند ایجاد حس تعلق و هویت در میان ساکنان و تازه واردان به شهر را ایجاد کند.

 

شهرستان باشت یکی از شهرستان های زیبای استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد است که نقاط گردشگری زیادی را در خود جا داده است.

 

با نزدیک شدن به ورودی شهر باشت از سمت جاده چرام خودروهای سواری به ویژه مسافران شهرستانهای کهگیلویه و چرام که از این مسیر برای رفتن به سمت مرکز استان استفاده می کنند، در هر دو سمت جاده شاهد زباله هایی می باشند که به شکل مشمئز کننده ای چشم هر بیننده ای را می‌آزارد.

 

  این ورودی که محل خالی شدن زباله های صنعتی و غیرصنعتی شده است علاوه بر چشم و دماغ رهگذران، چشم و دماغ همسایه ها و نیز کسانی که ساعاتی از شب را برای استراحت به این فلکه ورودی می آیند را آزرده است.

 

شهردار باشت: این مکان خارج از محدوده شهرداری باشت می باشد

 

بهنام برازنده شهردار باشت در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص این ورودی گفت: این مکان خارج از محدوده شهرداری باشت می باشد.

 

وی افزود: در بازدید میدانی که به همراه معاون فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان باشت از این مکان داشتیم مقرر گردید که شهرداری نسبت به پاکسازی اولیه و نصب تابلو در این مکان اقدام نماید که این شهرداری در کمترین زمان مصوبات مربوط به خود را عملی نمود.

 

برازنده ادامه داد: همچنین مقرر گردید اداره راه و شهرسازی باشت مکان مورد نظر را از هر دو سمت گاردریل نماید که متأسفانه هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت: در صورت تأمین گاردریل از استان نسبت به نصب گاردریل اقدام می شود

 

فرج دیلمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان باشت نیز در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری ضمن بیان اینکه به جهت همکاری با دیگر نهادهای خدمات رسان شهرستان باشت به جهت رفع این معضل، نامه نگاری های لازم جهت تأمین گاردریل مورد نیاز انجام گرفته است، گفت: در صورت محیا شدن گاردریل از سوی اداره كل راه و شهرسازي استان نسبت به نصب گاردریل در کمترین زمان اقدام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: نصب گاردریل فقط در جاده هایی که در کنار پرتگاه قرار دارد انجام می گیرد.

 

دیدگاه‌ها

شبکه بهداشت باید پاسخگو باشد
حتماً بهداشت محیط شهرستان تو خواب فرو رفته اند
آقای کریم رضایی باید آن را داخل جلسه شورا سلامت شهرستان مطرح کند تا باهماهنگی فرمانداری وسایر نهادها ی ذیربط به پاکسازی آن بپردازن.
این با بهداشت میباشد نه اداره راه وشهرسازی
با بهداشت میباشد نه اداره راه وشهرسازی
بهداشت محیط که خوب اجناس مغازه دارها رو جمع می کنه و توشهر مانور می ده ، برا آشغال های شهر چرا چاره اندیشی نمی کنه ،
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فقط تو فکر اینه که یه مقاله بنویسه و پول بده براش تو سایت ها چاپ بشه تا خودی نشون بده و فقط داره از این جایگاه که متعلق به مردمه سوئ اتفاده میکنه
شبکه بهداشت باشت فقط دنبال مسائل حاشیه ای است برای همین به مسائل بهداشتی و خدمت رسانی به مردم کمتر توجه می کنه ...
آقای کامران سریعترین راه جمع آوری اینست که به مسول ....... زنگ بزنی و بگویی میخوام چند عکس از شما بگیرم و بزنم توسایت سریع می یاد البته دوربینت همرات باشه
مطابق ماده 7 قانون مدیریت پسماندها،مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه(خطرناک) در شهرها و روستاها و حریم آنها به عهده شهرداری و دهیاریها و خارج از حوزه و وظایف شهرداریها و دهیاریها به عهده بخشداریها می باشد.
اگر قضاوت منصفانه کنیم میبینیم که اگه نظارت و مانورهای شبکه بهداشت نباشه خیلی از اجناس فاقد شناسه بهداشتی و تاریخ گذشته را مردم نادانسته مصرف می کنند.

نظرات کاربران