تازه های سایت

7. دى 1394 - 13:26
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان باشت در گفتگو با باشت نیوز:
تولد نوزادان در شهرستان باشت 22 درصد رشد یافته است
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان باشت گفت: در 9 ماه نخست امسال، 275 نوزاد در شهرستان متولد شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 22درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، معراج سبزعلی در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن تبریک سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال گفت: سوم دیماه یادآور نخستین ثبت رسمی و قانونی ولادت و صدور شناسنامه در ایران است.

 

وی افزود: با شروع این امر در سال 1297 هجری شمسی سازمان ثبت احوال کشور به عنوان پاسدار حریم مرزهای تابعیت و هویت مردم بزرگ ایران عملاً فعالیت خود را آغاز کرد.

 

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان باشت در ادامه به آمارهای ثبت شده 9 ماه سال 94 در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در 9 ماه نخست امسال، 275 نوزاد در شهرستان متولد شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 22درصد افزایش داشته است.

 

سبزعلی گفت: امسال 57 نفر در این شهرستان وفات نمودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 17 درصد کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به آمار ازدواج در مدت 9 ماه امسال تصریح کرد: در این مدت 171 مورد ازدواج در این شهرستان داشتیم که نسبت به سال گذشته حدود  2 درصد کاهش یافته است.

 

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان باشت گفت: در 9 ماه امسال 22 واقعه طلاق داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه، تاکنون 751 کارت ملی هوشمند در شهرستان برای افراد بالای 15 سال صادر و تحویل داده شده است، گفت:  ارائه تمام خدمات الکترونیکی به‌وسیله این کارت هوشمند مقدور است.

 

سبزعلی در پایان افزود: در 9 ماهه امسال تعداد 715 شناسنامه مکانیزه در شهرستان باشت صادر شده است.

 

انتهای پیام/ک308

 

دیدگاه‌ها

سیاست چکار نمیکنی وگرنه تو جایگاهت میدونی کجا بود ......

نظرات کاربران