تازه های سایت

13. بهمن 1395 - 22:18
در سفر معاون عمرانی استاندار به چرام چه گذشت؟
24 پروژه در شهرستان چرام کلنگ زنی و افتتاح شد + تصاویر
24پروژه با سفر معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان چرام به نمایندگی از 8پروژه در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، به نقل از صبح زاگرس  همزمان با ایام الله فجر صبح امروز با ورود پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار و هیئت همراه به چرام پس از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای کره شهبازی همراه با مسئولان شهرستان چرام،پایگاه سلامت این روستا به دست معاون عمرانی استاندار کلنگ زنی شد.

این مرکز مساحتی قریب به 3 هزارمتر مربع و دارای زیربنایی 420هزار متر مربع بوده است؛اعتبار نخصیص یافته برای این پروژه مبلغی حدود 6میلیارد ریال می باشد.

محل اعتبار مرکز جامع سلامت کره شهبازی از طرح تحول سلامت بوده که اشتغال پیش بینی شده برای این طرح 5 نفر می باشد.

پس از کلنگ زنی این طرح،مسئولان استانی و شهرستانی با افتتاح روشنایی مسیر چرام به امامزاده امیرولی(ع)، به زیارت این امامزاده بزرگورا رفتند.

اعتبار پروژه روشنایی و اصلاح برق شهرستان چرام 15میلیار ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی  برق استان بوده است.

علاوه بر افتتاح روشنایی مسیر این امامزاده،برق رسانی به روستاهای ده سیخ طسوج و رنگک و چشمه توت صورت خواهد گرفت.

در بخش دیگر این سفر توسعه آب شرب شهر چرام را که از سال 94شروع شده بود، افتتاح شد .

پروژه توسعه آب شرب چرام اعتباری 5000میلیون ریال از اعتبارات ملی و حجمی 4هزار و پانصد متری  داشته است.

یکی دیگر از افتتاحیه های این سفر،پروژه آبرسانی به روستای القچین سلفی بود که هزینه ی تخصیص یافته برای افتتاح این طرح 10000میلیون ریال می باشد.

در ادامه کلنگ زنی ها و افتتاح پروژه ها، طرح زیرسازی و آسفالت معابر روستای بردیان بود که این پروژه به نمایندگی از سه روستای بلدان،شیخ حسین و القچین سفلی بوده است.

اعتبار تخصیص یافته این طرح از محل اعتبارات دهیاری ها تامین شده و 57هزار متر حجم عملیاتی دارد.

در آخر سفر نیک اقبالی معاون عمرانی استاندارو هیئت همراه به چرام پروژه هایی نظیر بهسازی و آسفالت جاده شراب گروه و طرح پرورش ماهی قزل آلا افتتاح و مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب کلنگزنی خواهد شد.

از بقیه طرح های افتتاح و کلنگزنی شده در چرام می توان به بهسازی آسفالت سه راهی شیخ هابیل به بیدانجیر،زیرسازی معابر روستاهای بخش مرکزی چرام،تصفیه خانه آب شهر سرفاریاب،خانه بهداشت تمبی،مسکن مددجویی سادات امامزاده علی(ع) وغیره اشاره کرد.

در مجموع کل اعتبارات تخصیص داده شده برای این 24 طرح مبلغ 11هزار و 92میلیون ریال بوده است که شامل یک طرح اقتصادی و 23پروژه عمرانی بوده است.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی چرام

انتهای پیام/ض/200

 

 

نظرات کاربران