تازه های سایت

25. آذر 1396 - 10:00
رئیس اداره بیمه سلامت گچساران در باشت:
۷۸ هزار نفر در باشت و گچساران بیمه شده بیمه سلامت وجود دارد که ۵۰ هزار نفر دفترچه روستایی دارند+تصاویر
رئیس اداره بیمه سلامت گچساران در باشت گفت :در شهرستان‌های گچساران و باشت در مجموع ۷۸ هزار نفر بیمه شده بیمه سلامت وجود دارد که ۵۰ هزار نفر دفترچه روستایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ کارگاه آموزشی یک روزه توانمند سازی بیمه شدگان درمورد نحوه دریافت خدمات از موسسات بیمه سلامت درباشت برگزار شد.

 

 

رئیس اداره بیمه سلامت گچساران در باشت گفت: کارگاه آموزشی یک روزه توانمند سازی بیمه شدگان درمورد نحوه دریافت خدمات از موسسات و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با حضور ۹۵ نفر از اعضای شورا‌های اسلامی، دهیاران، پزشکان و بهورزان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان باشت برگزار و آموزش‌های لازم دراین زمینه به حاضران ارائه شد.

 

سید نجف مسعودی افزود: صیانت از حقوق بیمه شدگان از وظایف ذاتی بیمه سلامت است که در قالب طرح توانمند سازی بیمه شدگان آموزش‌های لازم داده میشود تا بیمه شدگان بتوانند از خدمات بیمه‌ای به بهترین شکل ممکن استفاده لازم را برده و از آن استفاده کنند.

 

وی بیان کرد: افزایش دانش و بالابردن سطح آگاهی بیمه شدگان درحوزه سلامت، موجب صرفه جویی در هزینه‌های بالای درمانی، جلوگیری از اتلاف وقت و به تبع آن رضایتمندی بیمه شدگان خواهد شد.

رئیس اداره بیمه سلامت گچساران ادامه داد: توضیحات لازم در این زمینه به دهیاران و شورا‌های اسلامی و بهورزان به عنوان خادمان و رابطان سلامت برای آشنایی با همدیگر، نحوه خدمات رسانی و ایجاد همکاری ارائه شد.

 

مسعودی گفت: از جمعیت ۷۱۳ هزار نفری استان کهگیلویه وبویراحمد ۵۲۰ هزار نفر زیر پوشش خدمات درمانی بیمه سلامت هستند که ۳۴۰ هزار نفر دارای دفترچه روستایی هستند.

 

وی اضافه کرد: در شهرستان‌های گچساران و باشت در مجموع ۷۸ هزار نفر بیمه شده بیمه سلامت وجود دارد که ۵۰ هزار نفر دفترچه روستایی دارند.

 

 
 
انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران