تازه های سایت

27. اسفند 1399 - 12:02
برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع) وروز پاسدار در باشت
جشن میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در فاطمیه باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حجت السلام والمسلمین علی مجاهدی نسب در مراسم میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار  گفت؛ مهمترین مسئله ای که در جامعه وجود دارد،رابطه همسرداری است که اسلام به آن زیاد سفارش کرده است،باید به احکام اسلامی مراجعه کرد که پیامبران و امامان و قرآن در رابطه با آیین همسرداری چه سفارشی کرده اند.

 

وی گفت؛شرع و عقل می گویند زن و مرد در کارهای خانه به همدیگر کمک کنند و این باعث می شود که رابطه خوبی در شکل گیری بنیان خانواده قوی تر شود.

 

مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت افزود؛خیلی از مشکلاتی که در خانواده بوجود می آید بد اخلاقی ها زوجین است، و بر عکس خوش خلقی و خوش رفتاری موجب استحکام بنیان خانواده ها می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین مجاهدی  ابراز داشت:از مقایسه کردن و چشم هم چشمیها باید پرهیز شود، شاید بعضی از افراد بخواهند با اینکار رفتار همسر خود را تغییر دهند ولی نتیجه عکس دارد، و اعتماد زوجین نسبت به هم بد بین می شوند و یک طلاق عاطفی پیش خواهد آمد، که زوجین نسبت به همدیگر سرد خواهند شد.

 

محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت؛در انقلاب اسلامی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در حوزه ها مختلف نیز ماموریت ویژه خواهد داشت و بر اساس نوع ماموریت دستور العمل ها تغییر خواهند کرد، این ماموریت ها ممکن است در حوزه های امنیتی، سیاسی، فرهنگی ،اجتماعی، و...نیز این نوع ماموریت ها کاملا مشاهده می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد:سپاه باید ابتدا از خودسازی را شروع کند  تا در جامعه نیز یک فرهنگ کاملا خود ساخته ای که بر فرهنگ ناب اسلامی است حکمفرما شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  در شروع کرونا یکی از پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان باشت دچار حادثه شد و ان شاءالله که هر چه سریعتر سلامتی خود را بدست آورند و ایشان را در محل کار ببینیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران