تازه های سایت

28. دى 1400 - 18:27
با حضور مسئولین برگزار شد؛
تکریم و معارفه در بنیاد مسکن گچساران/توقع فرماندار از بنیاد مسکن چه بود؟+تصاویر
مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بنیاد مسکن گچساران با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز :در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد، از خدمات «حمدالله عباس پور» رئیس سابق بنیاد مسکن تقدیر و «محمد مراد راغ پور» به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن این شهرستان معرفی شد.

 

روانبخش دیهیم،فرماندار گچساران در این آیین گفت:مراسم تکریم و معارفه ها به نوعی یک درس برای مدیران است که بدانند همیشه در این منصب وجایگاه نخواهند بود، و این مسئولیت ها همان امانتی گرانبها هستند که به مدیران سپرده می شوند تا خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کنند.

 

وی افزود:جناب آقای "راغ پور" رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان، انسانی جوان و تحصیلکرده هستند و شک هم ندارم که در این مسئولیت حساس نیز موفق خواهند شد؛اما  بازهم توقع از این نهاد بسیار بالاست.

 

فرماندار گچساران ادامه داد:هرچند خدمات شایسته ای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان انجام داده است،اما توقع این است که شان روستاها نیز بالاتر از این موضوعات نیز دیده شود،بنابراین از خدمات جناب "عباس پور" مدیر سابق بنیاد مسکن نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

دیهیم گفت:مدیران جدیدبایستی با برنامه وارد مسئولیت های مهم شوند،کارهای نیمه تمام نیز پیگیری و دنبال شوند و بحث اعتبارات را برای انجام پروژه های جدید نیز پیگیر باشند.یک مدیر توانمند باید با مردم صادق باشد و تمام تلاشش را برای رفع مشکلات شهرستان به کار گیرد.

 

وی اظهارکرد:جناب "راغ پور" پیش از این نیز مسئولیت بافت فرسوده شهر را عهده دار بودند،و از مواردی که نیاز شهرستان است همین مرتفع کردن مشکلات بافت فرسوده است، اما در بحث اقدام ملی در فاز اول نیز اقداماتی انجام شده است که بازهم می طلبد این پروژه با شتاب بیشتری انجام پذیرد.

 

دیهیم افزود:در بحث فاز دوم مسکن ملی نیز متقاضیان گلایه ها دارند،و طرح همچنان به مرحله اجرایی نرسیده است اگرچه مبالغی از مردم نیز اخذ شده و از جمله مشکلات مطرح شده نیز یکی بحث زیرساخت ها و نیز مشکل زمین است، باید توجه داشت که متقاضیان در بحث چهارطبقه شدن نیز معترض هستند که در این خصوص بنیاد مسکن بایستی دقت نظری بیشتری به خرج دهد.

 

 فرماندار گچساران گفت:معتقدم که در هرکاری باید با صداقت با مردم روبر شد،اما چارچوب قانون هم باید مد نظر قرار گیرد، زمین هایی که در روستاها واگذار می شود دقت نظر و عمل بیشتری لازم دارد ودر هر جایی که زمین واگذار می شود باید آینده روستا را هم مد نظر داشت هم بحث واگذاری و هم مهیا کردن زیرساخت ها بسیار مهم دارد.

 

باقری،مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این آیین هم گفت:بنیادمسکن یک نهاد انقلابی است که به فرمان حضرت امام راحل درسال ۵۸ تاسیس شد،باید توجه داشت که در حال حاضر روستای بالای 20خانوار در شهرستان گچساران وجود ندارد که طرح هادی در آن  اجرا نشده باشد.

 

وی افزود:جناب "عباس پور" دو دوره ۶ساله را در گچساران مدیریت داشتند و در این سال ها هم به جد پای کار بودند،بنابراین شرایط اینگونه اقتضا کرده است که تغییر و تحول در سطوح مدیریتی نیز صورت گیرد،هرچند ایشان به دوران بازنشستگی نیز نزدیک شده اند.

 

باقری ادامه داد:جناب "راغ پور" هم جوان باتجربه و تحصیل کرده ای هستند که امیدواریم جهت پیشبرد اهداف بنیاد مسکن  تمام تلاش و همت خودشان را به کار گیرند چرا که بنیاد مسکن یک دستگاه اجرایی و هدفش نیز خدمت به مردم است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:اما در بحث اقدام ملی مسکن  اقدامات خوبی صورت گرفته و در فاز اول این طرح در گچساران حدود ۴۰درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارد،در بحث فازدوم هم درتلاش هستیم هرچه زودتر مشکلات این طرح مرتفع شوند.

 

وی ادامه داد:بافت فرسوده گچساران به عنوان پایلوت، طرح موفقی بوده که انتظار داریم هم نماینده مردم گچساران در مجلس و هم مسئولین شهرستان مشکلات این طرح را پیگیری و دنبال کنند تا هرچه زودتر نیز واحدهای بافت فرسوده بهسازی و بازسازی شوند.

 

گفتنی است "حمدالله عباس پور" از اول مهرماه ۹۴به عنوان رئیس بنیاد مسکن گچساران منصوب شده بود.

 

ادامه نیز تصاویر این آیین را مشاهده کنید.

 

 

 

نظرات کاربران