تازه های سایت

28. ارديبهشت 1401 - 10:05
به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت برگزار شد؛
نقش ریش سفیدان و معتمدین نباید کم رنگ شود
نشست با ریش سفیدان و معتمدین روستای چاه تلخ باشت در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حجت الاسلام و المسلمین علی مجاهدی نسب مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت گفت: در استان ما مسایل فقر فرهنگی و اجتماعی و آسیب های اجتماعی قومی قبیله ای زیاد وجود دارد ، که همه این مسایل در زمینه طلاق و از هم پاشیدگی بنیان خانواده ها تاثیر دارد.

وی در ادامه افزود:در مدارس ما مواردی وجود دارد که این موضوع عدم توجه خانواده ها به معظلات اجتماعی است ،که این می طلبد خانواده ها خودشان پای کار بیایند و فرزندان خود را مدیرت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مجاهدی نسب تصریح کرد؛برنامه های دشمن برای از هم گسیختن خانواده برنامه های دقیقی است که می توان نمونه های آن را در فضای مجازی به وضوح دید .که اگر این موارد را مدیریت نکنیم به مشکل برخورد خواهیم کرد.

در ادامه سرهنگ غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت بیان کرد؛یکی از مسائلی وجود دارد که شهرستان ما رابه شهرستان سیاسیت زده تبدیل کرده است،در بعضی از موارد نیز افرادی به دنبال تغییر سبک زندگی ما هستند که ما نباید بی خیال این موضوع بشویم.

غلام شاهی در ادامه افزود؛امروز جایگاه معتمدین و ریش سفیدان در جامعه کم رنگ شده است ،همانطور که می دانیم در گذشته این جایگاه از اهمیت خاصی برخوردار بوده است،که نیاز است با مدیریت و با یک برنامه دقیق نگذاریم که این جایگاه از مردم گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود؛امروز دشمن در حال یک یک برنامه ریزی و سبک های جدیدی است، و مردم را به سوی ازدواج های سفید، و مجردی و پناه بردن افراد به حیوانات است، که این موارد برای فرو ریختن بنیان خانواده‌ها هست.

وی تصریح کرد؛باید یک الگوی ایرانی اسلامی را به جهان معرفی کنیم تا مردم به این الگو علاقمند شوند.امروز شعار ما باید اینگونه باشد جهانی فکر کنیم و محله ای آن را اجرا کنیم، استعمار می خواهد که ما بی تفاوت باشیم،اما این بر عهده همه ما بخصوص ریش سفیدان و معتمدین است که نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی بی تفاوت نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران