تازه های سایت

27. آبان 1402 - 15:24
امام جمعه باشت: اسرائیل در نبرد الاقصی بی‌حیثیت‌تر از همیشه شد
امام جمعه باشت در مراسم راهپیمایی مردم باشت گفت: اسرائیل در نبرد الاقصی بی‌حیثیت‌تر از همیشه شد.

به گزارش خبرگزاری باشت نیوز؛ امام جمعه باشت در مراسم حمایت از مردم غزه اظهار کرد: 
 چرا اسرائیل از طوفان الاقصی عصبانی هستند و این همه وحشیگری را در مقابل طوفان الاقصی انجام می دهند؟!اصل کلام را رهبر انقلاب فرمودند که این شکست یک شکست غیرقابل ترمیم است هم از لحاظ اقتصادی که در این ۴۲ روزی که به غزه حمله کرده چیزی برابر کل بودجه ایران را صرف کرده و از لحاظ سیاسی و حیثیتی نیز متضمن ضرر شده است‌.

وی گفت: آبرو و حیثیتی برای اسرائیل نمانده اسرائیلی که مظلوم نمایی می کرد امروز در سرتاسر عالم در کشورهای دوست و دشمن جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند و علیه اسرائیل شعار می دهند و از غزه حمایت می کنند.

حجت الاسلام امید گنجه ای در تجمع مردم باشت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونسیتی وکودک کش صهیونیستی  گفت: یکی از بازیگران آمریکا می گفت ما فکر می کردیم که جنگ اسرائیل علیه غزه ۷ اکتبر شروع شده در حالی که اشتباه می کردیم و ۷۵ سال است این اسرائیل به فلسطین حمله کرده و این جنایت ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: البته خونی که در این جنگ ریخته می شود همانند خونی که در کربلا ریخته شد باعث خواهد شد رازهای عالم فاش شود و اگر امروز می بینید در سرتاسر عالم آزادی خواهان این جرئت را پیدا کردند و حتی در بعضی کشورها مجبور شدند حمایت از فلسطین را جرم انگاری اعلام کنند به بهای خون کودکان فلسطینی است.

حجت الاسلام گنجه ای تصریح کرد: شهید آوینی در کتاب عاشورا می‌گوید در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود و راز فلسطین به برکت خون کودکان فلسطینی این راز فاش خواهد شد.

گنجه ای افزود: نماینده حماس در ایران چه زیبا گفت ما فرزندان معنوی امام حسین هستیم مادری که فرزند خودش،کودک و طفل شیرخواره خودش را از دست می دهد و می‌گوید حسبی الله و نعم الوکیل ...الله اکبر...لااله الا الله ...این ترجمان  مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا حضرت زینب است که فرمود جز زیبایی ندیدم و به فضل و یاری پرودگار این خون‌ها اثر خواهد کرد و روز به روز اسرائیل به سمت اضمحلال پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران