شبکه اطلاع رسانی دانا
نشر خبر
http://www.chaharfasl.ir/

نظرسنجی

آیا از عملکرد شورای اسلامی شهر باشت راضی هستید؟

عناوین ویژه

اغ بزرگ بلقیس، در قلب چشمه خروشان بلقیس قرار دارد، با درختان سرو، انار، لیموهای ترش و شیرین، سیب، بیدمجنون، انگور و نخل های تزیینی و گیاهان متنوع دیگر که مجموعه‌ای پیچیده و شگفت انگیزی را پدید آورده است.
یادداشت؛
انقلاب سیاسی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در انتخابات ۱۱ اسفند، ترومای فکری بود برای کسانی که همواره فکر می‌کنند قیم ملت هستند. علیرغم تنگان‌های اقتصادی که معمولاً استان کم برخوردار کهگیویه و بویراحمد را متأثر کرده است بیش از ۶۵ درصد مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و میثاق عملی خود را با نظام، انقلاب و رهبری مستحکم‌تر از گذشته تثبیت نمودند.
سرپرست جمعیت هلال احمر باشت گفت: خدمات رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان باشت از ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.
به همت اداره دامپزشکی شهرستان باشت:
رئیس اداره دامپزشکی باشت گفت: دوره آموزشی ترویجی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در روستای سرتیپ آباد برگزار شد.
راهی به‌سوی آسمان؛
هرساله جمع زیادی از بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر می‌کنند تا بافرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.
در سامانه دو روز اخیر لنده با ثبت ۳۸ میلیمتر باران بیشترین سهم را در بارش‌های اخیر به خود اختصاص داد.
خطر در کمین است:
سال‌هاست که جاده سوق به دهدشت همچنان آبستن حوادث و تصادفات تلخی است که به‌واسطه خرابی آسفالت و گاهی نیز عدم خط‌کشی این محور جان خودشان را از دست می‌دهند.
فرماندار کهگیلویه گفت: حجت الاسلام سید "محمد موحد" با کسب بیشترین آرا در حوزه انتخابیه شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام کسب کردند و منتخب مردم این حوزه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
400 اصله نهال به همت کانون بسیج جامعه کشاورزی باشت و همکاری اداره منابع طبیعی این شهرستان غرس شد.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از ساخت و تحویل دو مجتمع مسکونی پزشکان باشت با سرمایه ۵۵ میلیاردتومان توسط آن سازمان و تحویل به وزارت بهداشت، خبر داد.
بعد از پیروزی انقلاب،
مدیرامور آب گچساران گفت: بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی دیم این شهرستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آبی شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 4 درصدی فوتی های ناشی از سوانح رانندگی در ده ماهه امسال در استان خبر داد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: قسم دادن به کتاب مقدس کلام وحی ( قرآن) برای اطمینان از رای شهروندان رویه اشتباهی است که به انتخاب شایسته مردم آسیب وارد می کند.
هم زمان با دهه فجر ۴۰۰ دانش آموز باشتی با شرکت در مسابقات لیگ جت با هم رقابت کردند.
اولتیماتوم عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گچساران به سایر اعضاء:
عضو شورای ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی به اعضای استانی و شهرستانی این شورا و همچنین کاندیداهای انتخاباتی این جریان سیاسی، اولتیماتوم شدید داد و در این پیام اولتیماتومی تاکیدکرد:"در صورت وقوع معرفی کاندیدای مورد نظر خودتان بدون در نظر گرفتن مشورت دلسوزان و جوانان این جریان، اتفاقات نادری رخ خواهد داد که نه شِنگل بماند نه خاقان چین."

تازه ترین ها