گزارش تصویری;
به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) ، آغاز دهه کرامت و روز دختر ، مراسم جشنی با حضور جمعی از بانوان و دختران باشتی برگزار شد.
در گفتگو با روحانی دوران انقلاب مطرح شد:
حجت السلام والمسلمین هادی پور گفت:مالی را که در آن زمان مردم با زحمت فراوان بدست می آوردند از طریق خان و کدخدا های آن زمان که فرمانبردار شاه بودند،به زور از آنها می گرفتند.و خرج خاندان پهلوی می کردند.
به همت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان صورت گرفت:
کاروان شادی چکاواک در دهه فجر 1400در شهر باشت فضای مرکز شهر را طنین انداز کرد.
کارنامه اعتماد مردم به شما مردود اعلام گشت و بدانید دیگر جایی در دلهای مردم ندارید.
انتظار می رود مدیران در برنامه های مختلفی که دارند از تمام ظرفیت های رسانه ای که در شهرستان موجود است استفاده کنند، و در دعوت از خبرنگاران سلیقه ای وگزینش شده عمل نکنند.
در حالی این روزها خبرهای متفاوتی از عدم آنتن دهی و پوشش اینترنت در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد شنیده می شود، اما راهکار و پاسخی مناسب از طرف مسئولان استانی و کشوری شنیده نمی شود.
سکوت خیانت‌بار سلبریتی‌ها در برابر ترور دانشمند هسته‌ای زمانی بیشتر هویدا می شود که منافع ملی به پای ویزای آمریکا قربانی می‌شود.
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.
سوژه های مردمی؛
تعدادی از هنرمندان باشتی از نبود امکانات و زیر ساخت های هنری در این شهرستان انتقاد کرده و بیان می کنند: در سایه بی توجی به هنرمندان باشتی امروز شاهد مهاجرت آنها به شهرستان های مجاور و دیگر نقاط کشور هستیم
گزارشات مردمی:
در حالی که شرایط کرونایی دو شهرستان باشت و گچساران چندان مساعد نیست ، اما نامزدهای انتخاباتی جلسات خانه ای را با حضور هواداران خود برگزار می کنند.
وبلاگ"شیفتگان" نوشت:
تو واقعا اینقدر ساده ای؟...فهم چیزی که گفتم با اتفاقاتی که تو اروپا افتاد سخت نیست...ضمنا ما برای کودک سوری و فلسطینی نون نمیبریم که مقایسه ش کنی با فقیرای کشور خودمون. ما براشون امنیت می بریم. از چیزی که خودمون داریم بهشون میدیم.
فناوری ابزار مفیدی ست، اما اکثر افراد نمی‌دانند که چطور باید از آن به درستی استفاده کرد که همین مسئله می‌تواند فناوری را به ابزاری مخرب تبدیل کند.
در محیط اجتماعی، برخی ها پرخاشگری های بی مورد می کنند؛ علت پرخاشگری و بی صبری و بی بردباری در میان بعضی از ماها چیست؟
بی حجابی و بدحجابی و پایبند نبودن به قید و شرط زمینه گناه را فراهم می کند، زمینه فساد را فرهم می کند و جرم وجنایت را دوچندان و این خطر و تهدیدی بسیار بزرگ برای اجتماع است.
متاسفانه امروزه می بینیم حدو حدود مرد و زن مشخص نیست، زن ها هر روز تلاش می کنند که شبیه مردان بشن و مردها هر روز شبیه زن ها، زن ها هر روز لباسهایشان کوتاه و کوتاهتر می شود، مرد ها هر روز آرایش و گارد زنانه به خود می گیرند و ...