تازه های سایت

در جنگ نرم ،رسانه امروز به ابزاری در دست اربابان سیاسی برای نقل و انتقال اطلاعات، انتشار عقاید، افکار و ایده همه چیزی را که آنها برای رسیدن به اهداف خود می خواهند تبدیل شده است. انتشار اطلاعات در این رسانه ها برای آگاهی نیست بلکه برای برای بدست گرفتن و تغییر افکار عمومی در جنگ قدرتها است.

مدت ها بود در بین فرهیختگان و فعالان فرهنگی شهرستان باشت، دغدغه حضور یک رسانه ی مستقل، فعال و قابل که بتواند رویدادها و مشکلات  شهرستان را پوشش دهد مطرح بود.  به همین جهت پایگاه خبری تحلیلی خامی، در سال ۱۳۹۲ به همت جمعی از جوانان دغدغه مند در راستای پر کردن خلاء رسانه ای شهرستان در فضای مجازی و ارائه مهمترین اخبار، تحلیل ها و گزارش ها پیرامون شهرستان، استان، ایران و جهان پایه گذاری شد.

بر همین اساس لازم است تا مواردی از خط و مشی این رسانه را به سمع و نظر شما برسانیم:

پایگاه خبری خامی با تاسی از آیه 17 سوره "یس" که "برما جز آنکه به روشنی رسالت ابلاغ کنیم تکلیفی نیست" رسالتی جز آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، هشدارها و نویدها و همچنین تبیین اصول انقلاب اسلامی در عرصه های استانی، کشوری و جهانی را ندارد.

خامی با هدف اطلاع رسانی صحیح و به موقع در مورد موضوعات مختلف خبری، تلاش در جهت فرهنگ سازی و ارائه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی به مردم و همچنین دریافت، پیگیری و به نتیجه رساندن مطالبات مردم از مسئولین در سطح شهرستان باشت به فعالیت خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی می پردازد.

خامی با دست اخوت ندادن به هیچ جریان و حزب سیاسی، مفتخر است که دربازتاب اخبار، انعکاس رویدادها و همچنین تبیین و تحلیلها، واقعیت را مدنظر خود قرار داده است.

پایگاه خبری خامی وظیفه خود می داند بر اساس اصول انقلاب اسلامي، قانون اساسي و منافع ملي، مصالح مردم و کشور واقعیتها را رصد کرده و در دفاع از اصول و ارزشهای اسلامی جانانه بنویسد چرا که قلمش با قدرتی نرم آگاهی بخشی را مشق می کند.

این پایگاه خبری امیدوار است آنگونه که شایسته شهرستان شهید پرور باشت است در جهت گسترش افکار و نشر فرهنگ ناب اسلام محمدی اثر بخش و اثر گذار باشد.

لذا از خداوند بزرگ می خواهیم در راه حرکت به سوی این اهداف یاری گر ما بوده و قلم های ما را از خطا و لغزش نگاه دارد.

 

سربلند و پیروز باشد

 

آدرس دفتر: استان کهگیلویه و بویراحمد - شهرستان باشت -

 

ایمیل:   00

 

تلگرام: 00