استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند به خوبی اجرا نشود اتلاف هزینه است گفت : تمامی مراکزدینی ، آموزشی و مشاغل پر ریسک تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-۱۹ در کشور، از دو رقمی شدن مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور برای اولین بار طی مدت اخیر خبر داد.
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان های گچساران و باشت نسبت به نامه معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به شهردار باشت واکنش تندی نشان داد و ان را یک کار سیاسی خواند .