تازه های سایت

25. اسفند 1393 - 16:28
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت خبر داد:
جمع‌آوری بیش از 4 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری شهرستان باشت
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت گفت: بالغ بر 4 میلیارد و 900 میلیون ریال در جشن نیکوکاری امسال در این شهرستان جمع‌آوری شد.

به گزارش باشت نیوز، حبیب الله باقرپور در گفتگو با این پایگاه خبری، از مساعدت و کمک مردم خیر و نوع دوست شهرستان باشت در راستای یاری رساندن به فقرا و ایتام در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: امسال بیش از 4 میلیارد و 900 میلیون ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی و نیز حساب انتظامی در این شهرستان جمع آوری شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان باشت بیان داشت: در جشن نیکوکاری امسال بیش از 48 پایگاه ثابت و سیار وظیفه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی که شامل پوشاک، کیف وکفش، لوازم التحریر، مواد خوراکی و ... بوده است را ازمردم خیرمان در مناطق مختلف شهرستان برعهده داشتند.

 

باقرپور گفت: کمک ها و مساعدت های مردم خیر در جشن نیکوکاری امسال نسبت به تعهدات ابلاغی اداره کل امداد استان رشدی 21 داشته است که از این حیث شهرستان باشت رتبه اول در بحث جشن نیکوکاری را در بین تمام شهرستان های استان را داشته است.

 

وی در پایان از حضور همه جانبه تمامی کسبه، بازاریان، اصناف و عموم مردم شریف و نوع دوست شهرستان باشت به جهت حضور در این اقدام نیکوکارانه تجلیل و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران