تازه های سایت

25. آذر 1395 - 13:29
آخرین ژست های مدیرکل سنگین وزن کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصاویر
آئین تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون حقوقی و مجلس، مدیر امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران و مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمددر یاسوج برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،آئین تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون حقوقی و مجلس، مدیر امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران و مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمددر یاسوج برگزارشد.

در این آئین سید محمدتقی علوی طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

علوی، اهل مازندران بوده و رئیس دفتر «سید عبدی افتخاری»، مدیرکل سابق ورزش کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کنونی فدراسیون اسکی کشور و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان‌های مازندران و قزوین را در کارنامه کاری خود دارد.

در پایان مراسم حکم «سید محمدتقی علوی» توسط «امیررضا خادم»، معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان اهدا و از زحمات سه ساله جهانبخش ایزدپور مدیر کل پیشین اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر شد.

جهانبخش ایزدپور، بهمن ۹۲ در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در زیر آخرین ژست های جهانبخش ایزدپور مدیرکل سنگین وزن گهگیلویه و بویراحمد را هنگام تودیع مشاهده می کنید.

 
 
 

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران