19. مهر 1403 - 8:20
به مناسبت روز جهانی پست صورت گرفت؛
تلخ و شیرینی‌ها در اداره پست باشت
علی حبیبی مدیری جوان و بومی شهرستان باشت است که در ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به زادگاهش بسیار فعال است

به گزارش پایگاه خبری «باشت‌نیوز» نهم اکتبر مصادف با روز جهانی پست بوده و به همین مناسبت تصمیم گرفتیم که گفتگوی کوتاهی با مدیریت اداره پست شهرستان باشت داشته باشیم برای اطلاع از جزییات این گفتگو در ادامه با ما همراه باشید.

 علی حبیبی مدیری جوان و بومی شهرستان باشت است که برای ارائه خدمات پستی به مردم زادگاهش بسیار تلاش کرده و علی رغم مشکلات پیش‌رو در شهرستان باشت، وی و همکارانش همه توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم خود به کار گرفته‌اند.
علی حبیبی در گفتگو با پایگاه خبری «باشت‌نیوز» گفت: بنده دارای مدرک کارشناسی و دارای ۲۴‌سال سابقه کار و در حال حاضر رئیس اداره پست شهرستان باشت هستم.

رئیس اداره پست شهرستان باشت بیان کرد: خدماتی که در شهرستان باشت ارائه می‌شود خدماتی نظیر ارائه کد پستی، ارسال مرسولات، توزیع مرسولات هم در بخش شهری هم در بخش روستایی داریم. 
خدمات پستی صرفاً معطوف به شهرستان باشت نیست و توزیع مرسولات و نامه‌رسانی در ۴۵‌بخش روستا توسط یک نفر  انجام می‌شود.

وی مطرح کرد: اداره پست شهرستان باشت به همت همکاران نسبت به سایر شهرستان‌های استان جز برترین‌ها است و در حیطه کاری با توجه به لطف خدا  و همت‌ مدیرکل اداره پست استان مشکلی وجود ندارد.

حبیبی طبق گلایه‌ای که از مسئولین داشت، مطرح کرد: با توجه به اینکه ۲۴‌سال سابقه دارم در طول  این چند سال هیچ مسئول یا رئیس اداره‌ای در سطح شهرستان به اداره پست سرکشی و بازدید نداشته‌اند و از مسئولان انتظار داریم در روز ۱۸‌مهرماه که مصادف با روز جهانی پست است سرکشی از کارمندان پست داشته باشند، اداره پست جز اداره‌های مردمی و خدمات‌رسان شهرستان هست.

وی در پایان گفت: از  جمله مشکلات همکاران ما در ارائه خدمات به شهروندان عدم آدرس‌نویسی صحیح و کامل از سوی شهروندان است که انتظار داریم شرایط استاندارد آدرس‌دهی  را رعایت کرده و کدپستی، شماره تماس و نام گیرنده را به درستی ثبت نمایند تا بتوانیم مرسولاتشان را به درستی و به موقع به مقصد برسانیم.

نظرات کاربران