نمایش 1 - 10 از 110
در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛
سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای از مشمولان غایب بالای ۸ سال برای انجام خدمت سربازی دعوت کرد.
یادداشت؛
خودمان را به خواب و بی‌خیالی نزنیم؛ امروزه سگ‌های ولگرد معضل خطرناک و جدی برای جان انسان‌ها، نابودی حیات‌وحش و همچنین تخریب محیط‌زیست شده‌اند.
رئیس اداره بهزیستی باشت خبر داد:
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان باشت از پرداخت بیش از ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی در این شهرستان خبرداد.
بی شک انتخابات داغترین رقابت در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود، به طوری که در هر انتخابات کهگیلویه و بویراحمدیها نسبت به سایر شهرهای کشور بیشترین حضور را در انتخابات دارند.
یادداشت؛
*معمار اقتصاد و رئیس کمیسیون اقتصادی آماری مشابه آرای رای دهندگان گچساران و باشت در بودجه های سطح کشور برآورد ساخته که وضعیت معیشت مردم به چنین شرایطی رسیده است!
یادداشت؛
احوال و تنهایی امروز تاجگردون عبرتی برای همه سیاسیون است که اگر بر مدار مردم نباشند از مسیر خارج خواهند شد.
یادداشت؛
ساختارهای اقتصادی کل کشور با مشکل بیکاری مواجه است، ولیکن شهری که از آن به عنوان بام نفتی ایران یاد می شود نباید نظاره گر این حجم از بیکاری جوانان باشد.
یادداشت؛
امروزه صحنه جدیدی در عرصه بین‌المللی مبنی بر تزلزل تفکر کاپیتالیسم برای حاکمیت بر اقتصاد جهان که اساس لیبرال دموکراسی را تشکیل می‌دهد، ایجاد شده که نشان‌دهنده عدم ‌کفایت و پاسخگویی این تفکر برای اداره جهان است .
یادادشت؛
کدامین دانه‌های انگور کمر به رسوایی مامون بسته بودند آن هنگام که دست اجل جام خوشگوار شهادتت را به کام تو نوشانید.
افزایش قیمت دلار نه تنها بر قیمت اجناس و کالاهای خارجی تاثیر داشته است بلکه تاثیر قابل توجهی در افزایش در قیمت محصولات داخلی نیز داشته است.

صفحه‌ها