14. مرداد 1393 - 16:19
سرهنگ صدرایی:
خانواده ها معضلات استفاده از ماهواره ها را جدی بگیرند
فرمانده انتظامی شهرستان باشت در خصوص معضلات استفاده از ماهواره ها به خانواده ها هشدار داد.

به گزارش خامی، سرهنگ محمد صدرائی نژاد وجود ماهواره را منشاء بسیاری از معضلات فرهنگی کنونی جامعه دانست، افزود: بدحجابی و بی‌حجابی، تزلزل بنیان خانواده، کاهش جمعیت و افزایش طلاق از مهم‌ترین آسیب‌های وجود ماهواره در خانواده‌ها است.

وی بیان داشت: نقطه خروجی و پایانی برنامه‌های ماهواره خانواده است از این رو این پدیده بیشترین آسیب را به خانواده ها وارد می سازد.

فرمانده نیروی انتظامی باشت گفت: ورود ماهواره به خانه را می توان به منزله ورود یک فرد نامحرم ولاابالی دانست که دوست ناباب برای فرزندان است، درصدد اختلاف افکنی بین زنها وشوهرهاست، به ناموس افراد چشم طمع دارد، دین افراد را می گیرد، مرزها وحریم های خانواده را می شکند، به آسانی حقیقت های سیاسی و اجتماعی را وارونه جلوه می دهد.

صدرائی نژاد در ادامه گفت: سواى از حکم تکلیفى استفاده از ماهواره، اگر به صدمات و لطمات فردى, خانوادگى و اجتماعى استفاده از برنامه هاى ماهواره توجه کنیم به راحتى در مى یابیم که این سلاح مدرن چه لطمات جبران ناپزیرى به شخص و خانواده و به تبع آن به اجتماع بشرى وارد ساخته است.

وی در پایان با تشویق و ترغیب افراد به تحویل داوطلبانه ماهواره ها اعلام کرد در صورت تمایل همشهریان می توانند ماهواره های خود را به فرماندهی انتظامی شهرستان باشت تحویل دهند و یک عدد دستگاه دیجیتال به عنوان هدیه تحویل بگیرند.

 

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

با سلام به منظور ارج نهادن به زحمات وبلاگ نویسان از شما خواستاریم در انتشار گلدون وبلاگی شماره 10 در سایتتان به آدرس لینک زیر ما را در انجام این رسالت یاری کنید آدرس لین مطلب http://www.harfenab.ir/index.php/pishnahad2/4381-10.html

نظرات کاربران