تازه های سایت

14. دى 1395 - 13:41
به دلیل عدم وجود نگهبان
وسایل پروژه میلیاردی ورزشی باشت به سرقت رفت+تصاویر
وسایل پروژه میلیاردی و بزرگترین پروژه ورزشی شهرستان باشت توسط فرد یا افراد ناشناسی به سرقت رفت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مهرماه سال گذشته مجموعه ورزشی تپه نورالشهدا باشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 

 

پروژه بزرگ ورزشی که با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع از محل اعتبارات خاص وزارت نفت احداث گردید.

 

این مکان ورزشی علاوه بر زمین های چمن مصنوعی فوتسال، والیبال و بدمینتون فضای مناسب برای رشته اسکیت و محلی مناسب برای تفریح و گردشگری در شهر باشت محسوب می شد.

 

 

 

ولی اکنون تنها بعد از یک سال از زمان افتتاح آن، بیشتر به مناطق جنگ زده شباهت دارد تا یک مکان ورزشی.

 

 

 

براستی چرا نباید برای پروژه ای که 15 میلیارد ریال هزینه در بر داشته و یکی از بهترین و زیباترین پروژه های شهرستان باشت است حداقل نگهبانی در نظر گرفت تا اینچنین خساراتی به آن وارد شود؟

 

 

 

در همین رابطه علی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگار باشت نیوز، گفت: به دلیل عدم نصب انشعاب 70 میلیون تومانی برق توسط پیمانکار طرح، ساختمان مذکور با وجود مراجعه چندین متقاضی هنوز تحویل بخش خصوصی داده نشده است.

 

وی ادامه داد: از زمان افتتاح این پروژه بنده بدون هیچ چشم داشتی به صورت روزانه به این تپه ورزشی سر میزدم ولی متأسفانه در غیبت یک هفته ایم که به صورت مأموریت در تهران حضور داشتم ساختمان این کمپینگ برزگ ورزشی و تفریحی مورد سرقت قرار گرفت.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت افزود: این پروژه چند شب پیش مورد سرق سارق یا سارقانی قرار گرفت و اقلامی همچون آبگرمکن، پمپاژ آب، شیرآلات، فیوز های برق و لامپ و میله بدمینتون از این پروژه دزدیده شد.

 

 

 

گفتی است، اداره ورزش و جوانان شهرستان به جزء رئیس تنها یک کارمند دارد که برای رسیدگی به امور ورزشی و طرح های اجرا شده و در حال اجرا قطعا نیروی انسانی بیشتری را می طلب.

 

 

گزارش/ فاضل کامران

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

ادامه داد: از زمان افتتاح این پروژه بنده بدون هیچ چشم داشتی به صورت روزانه به این تپه ورزشی سر میزدم ولی متأسفانه در غیبت یک هفته ایم که به صورت مأموریت در تهران حضور داشتم ساختمان این کمپینگ برزگ ورزشی و تفریحی مورد سرقت قرار گرفت. دروغ نگو از خدا بترس شما تا حالا یکبار اونجا نرفته اید

نظرات کاربران