تازه های سایت

13. خرداد 1396 - 14:12
اظهارات جالب مالباختگان موسسه اعتباری توسعه(آرمان) در یاسوج +( فیلم)
جمعی از مال باختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) در جلوی این موسسه اعتباری حوالی بلوار مطهری تجمع کرده و خواستار دریافت سپرده های خود از این موسسه شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز به نقل از صبح زاگرس روز چهارشنبه 10 خرداد ماه 96 جمعی از مال باختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) در جلوی این موسسه اعتباری حوالی بلوار مطهری تجمع کرده و خواستار دریافت سپرده های خود از این  موسسه شدند.

تجمع این این افراد  در خیابان  و در بلوار مطهری باعث ایجاد ترافیک و شلوغی شد.

مالباختگان کهگیلویه و بویراحمدی خواهان رسیدگی مسئولان استانی نسبت به دریافت مطالبات خودشدند.

 

برخی از این افراد با بیان اینکه بیش از 500 میلیون تومان سرمایه در این موسسه  دارند، گفتند: در چند هفته اخیر برای رسیدگی به امورات مالی به این موسسه مراجعه کردیم اما با جواب منفی برداشت از حساب خود مواجهه شدیم و چند هفته ای است که مسئولان این موسسه با تعطیلی تمامی شعب خود در سطح استان و حتی کشور از جواب دادن به سپرده گذاران امتناع می کنند.

لازم به ذکر است موسسه مالی و اعتباری توسعه (آرمان) که بیش از 20 سال از بازگشایی آن می گذرد در سالجاری همگام با موسسه مالی و اعتباری کاسپین ورشکستگی آنان اعلام شد که همین موضوع باعث تجمع اعتراضی سپرده گذاران این دو موسسه در کشور شده است.

همچنین بانک مرکزی اعلام کرده است که این دو موسسه زیر نظر بانک مرکزی نیستند.

 

در زیر فیلم مربوط به صحبت های مالباختگان در این موسسه اعتباری را می بینید.

 

انتهای پیام/200

 
 

به کانال باشت نیوز بپیوندید:

https://telegram.me/bashtkhabar

دیدگاه‌ها

بانک مرکزی از مردم بودجه می گیرد تا برموسسات مالی نظارت داشته باشد . اما درمورد تمامی موسسات تحت نظارت نظیرثامن الحجج و غیره که عبارت " تحت نظارت بانک مرکزی " را برسرتابلوهای خود داشتند ونیز موسسات دارای مجوز رسمی نظیرکاسپین حتی یک نفر را به عنوان ناظر مقیم جهت بررسی صورت های مالی این موسسات در مقاطع مختلف نگذاشته است و تنها برای سلب مسئولیت خود انها را بدون مجوز ( ویا به نوعی کلاهبردار) می نامد ومردم را افراد طمعکار. ایا موسسه توسعه با این همه شعبات حتی تحت نظارت مالی بانک مرکزی نبود!

نظرات کاربران