تازه های سایت

1. شهريور 1396 - 13:46
عضو شورای شهر باشت:
تا سه ماه آینده شهرداری باشت توسط سرپرست اداره خواهد شد/رسمیت نیافتن اولین جلسه شورای باشت به دعوت فرماندار
اولین جلسه شورا در موعد مقرر قانونی به دعوت فرماندار شهرستان باشت در فرمانداری برگزار شد.ولی به دلیل شرکت نکردن دو نفر از اعضای شورا جلسه منحل شد و رسمیت پیدا نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیباشت نیوز اولین جلسه شورا در موعد مقرر قانونی به دعوت فرماندار شهرستان باشت در فرمانداری برگزار شد.ولی به دلیل شرکت نکردن دو نفر از اعضای شورا جلسه منحل شد و رسمیت پیدا نکرد.

 

این پایگاه خبری با گفتگوی اختصاصی با نادر گرامی عضو شورای شهر باشت از روند انتخاب شهردار آینده باشت جویا شد.

 

نادر گرامی اظهار کرد: اولین جلسه شورا به دعوت فرماندار به دلیل شرکت نکردن دونفر از اعضا رسمیت پیدا نکرد.

 

وی افزود: تا کنون افراد زیادی را برای گزینه شهردار پیشنهاد داده اند ولی اعضای شورا تا کنون جلسه ای برای انتخاب شهردار نداشته اند و فرد خاصی را انتخاب نکرده اند.

 

عضو شورای باشت در پاسخ به این سوال که برخی از سایت های خبری مبنی بر انتخاب لطف الله موسوی اخباری منتشر کرده اند گفت: این خبر صحت ندارد و تا سه ماه آینده باید شهرداری توسط سرپرست اداره شود تا تکلیف شهردار مشخص شود.

 

گرامی گفت تا رسمت پیدا نکردن جلسه در فرمانداری نه شهردار و نه سرپرست اعلام نخواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا  حضور پیدا نکردن دونفر از اعضا شورا در جلسه فرمانداری به دلیل انتخاب لطف الله موسوی به عنوان شهردار آینده باشت است گفت: خیر این مسئله ربطی به این موضوع ندارد.

 

نادرگرامی تصریح کرد: شورا تا کنون به نتیجه قطعی برای انتخاب شهردار نرسیده است.اعضای شورا فردی را برای شهردار انتخاب خواهد کرد که کاربلد و کاردان باشد و بتواند مشکلات شهرستان را حل کند.

 

وی در پایان گفت:دغدغه شورای باشت انتخاب فرد اصلح است و اعضای شورا کسی را  انتخاب نخواهد کرد که این شهرستان ضرر کند.هر خبری تا روز رسمیت پیدا کردن جلسه شورا در فرمانداری شایعه می باشد و مردم به این اخبار توجه نکنند.

 

طبق قانون اگر تا 6 جلسه فرماندار از اعضا دعوت کند و اعضا حضور پیدا نکنند آنها سلب عضویت خواهند شد و اعضای علی البدل جایگزین آنها خواهند شد.

 

انتهای پیام/سجادی

دیدگاه‌ها

شوراهای محترم شهرستان باشت شما وکیل ما در این شهرستان هستید.ما به شما اعتماد کردیم و رای دادیم.شهرداری انتخاب کنید که رشته اش عمران باشد.تو رو خدا لج بازی رو بذارین کنار.با سرنوشت مردم و شهرستان بازی نکنید.آخه لیسانس دانشگاه پیام نور کجا شهردار کجا.
بهترین شهردار کسی را انتخاب کنید که فنی کار باشد ....حداقل لیسانس عمران یا شهر سازی یا ....باشد . گزینه های زیادی هست که اگر بخواهم اسم همه را ببرم خیلی هستن .....مثل اقایان مهندس جلال کامران که احتمالا دانشجوی دکترای عمران باشد ---- پسر مرحوم حسینقلی گرامی که نامش یادم نیست خودش تو شهرداریه مهندس عمرانه ----یکی از پسران ولی زمانی هم دانشجو فوق لیسانس عمرانه ---یکی از پسران غلام ممد محمدی هم فوق لیسانس عمرانه ....و...و ...تحصیل کرده زیاده اما تو را خدا کسی را انتخاب کنید که فنی باشه

نظرات کاربران