نمایش 1 - 10 از 87
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گلایه مندی شهروندان باشتی از اینترنت و انتن دهی خطوط همراه توضیحاتی را ارایه داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی فاز پنجم پیچاب باشت به رسانه ها گفت: براساس پیشنهادات ارائه شده به شرکت توانیر و درصورت موافقت مجری برق روستایی این شرکت، 26 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری از نعمت برق پایدار برخوردار خواهند شد.
پایگاه اطلاع رسانی باشت نیوز گزارش می دهد:
بخشدار مرکزی باشت درگفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری باشت نیوز از جان باختن یک شهروند شهرستان باشت بر اثر سقوط از کوه های خان احمد خبر داد.
در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام:
طی برگزاری نظرسنجی صبح زاگرس مبنی بر بهترین عملکرد شهردار های استان از نظر مردم،شهردار چرام به عنوان منتخب انتخاب شد که گفتگویی با وی خواهیم داشت.
رئیس ستاد بحران شهرستان دنا عنوان کرد:
بهشتی رو: تیم‌های امدادی در جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا به حال آماده‌باش هستند البته به دلیل مه‌آلود بودن محل سقوط تا مساعد شدن هوا، عملیات متوقف شده است و پس از آن عملیات از سر گرفته خواهد شد.
سید احمد نشاطی فرد برادر جانباخته هواپیمای تهران-یاسوج بیان کرد:
در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج که در ارتفاع 4000 متری قلعه دنا اتفاق افتاده است و تعداد 65 نفر از هم وطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند.به همین خاطر این پایگاه خبری طی ارتباط تلفنی با خانواده مرحوم سید نقی نشاطی فرد برقرار کرده است تا در نگاهی اجمالی یک بیوگرافی مختصر از این فرد عزیز برای اطلاع عموم ارایه نماید.
به مناسبت دهه فجر/
فرماندار باشت گفت: همزمان با دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی 15 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری یا کلنگ زنی می‌شود.
رئیس راه و شهرسازی باشت در گفت و گو با باشت نیوز:
رئیس راه و شهرسازی باشت گفت: ساخت پروژه ها در همه شهرستان ها به دلیل نبود بودجه تعطیل شده است.شهرستان باشت با این همه مشکلات در حوزه اسفالت روستایی در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار بود افزایش قیمت حامل های انرژی تغییری در زندگی مردم داشته باشد 2/5برابر شدن قیمت بنزین یا 5 برابر شدن درآمد دولت یازدهم نسب به دولت نهم و دهم از یارانه ها باید اثر خود را نشان میداد .
سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشت نیوز:
نماینده سابق مردم دنا و بویراحمد در مجلس گفت :15 نماینده مجلس که رای مخالف به قدس داده اند خوش رقصی برای آمریکا و رژیم اشغالگر قدس می کنند که مایه شرمساری و رسوایی برای کسانی است که دست به چنین اقدامی زدند و هیچگونه توجیحی ندارد.

صفحه‌ها