تازه های سایت

31. خرداد 1395 - 12:43
مسئولان باشتی از بهترین و بدترین های سال 94 می گویند
از ورود غواصان شهید به کشور تا حادثه منا و شهادت سردار همدانی
سال گذشته لحظات مهم و حساسی برای کشور عزیزمان ایران و به تبع آن برای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان باشت داشت که بخشی از اتفاقات برای مردم خوشایند و برخی ناخوشایند بودند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سال 94 با تمام خوشی و ناخوشی هایش چند ماهی است که تمام شده است، سالی که ابتدای آن را مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند.

 

سال گذشته لحظات مهم و حساسی برای کشور عزیزمان ایران و به تبع آن برای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان باشت داشت که بخشی از اتفاقات برای مردم خوشایند و برخی ناخوشایند بودند.

 

به همین منظور به سراغ مسئولان شهرستان باشت رفتیم تا مسئولان نظرات خود در خصوص تلخ ترین و شیرین ترین اتفاقات سال 94 در مصاحبه با این پایگاه خبری تشریح کردند.

 

حماسه سیاسی 7 اسفند و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بهترین اتفاق 94

 

 

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در گفتگو با باشت نیوز بهترین اتفاق در سال 94 حماسه سیاسی هفتم اسفند و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را بهترین اتفاق سال 94 دانست.

 

وی حادثه منا و کشته شدن تعدادی زیادی از هموطنان و حجاج را نیز تلخ ترین اتفاق سال 94 دانست.

 

پر کردن قلب راکتور هسته ای بدترین اتفاق سال گذشته بود

 

سید امیر حسینی مسئول مخابرات شهرستان باشت در پاسخ به این سؤال گفت: تخریب رآکتور اراک و بتن ریزی در قلب این رآکتور که قلب همه ملت ایران بود یکی از سخت ترین و بدترین اتفاق برای تمام ما ایرانی ها بود.

 

وی، حادثه منا را نیز یکی از بدترین اتفاقات سال 94 عنوان کرد.

 

رئیس اداره مخابرات شهرستان باشت حضور گسترده ملت ایران در انتخابات و لبیک گفتن به ندای رهبری و قبولی فردی اصلح و توانمند به عنوان نماینده مردم در این شهرستان را بهترین اتفاق سال 94 دانست.

 

 

توسعه، عمران و آبادی در شهرستان باشت بهترین اتفاق سال گذشته

 

 

سید مهدی محمدی ریئس جمعیت هلال احمر شهرستان باشت، توسعه، عمران و آبادی در روستاهای این شهرستان یکی از بهترین اتفاقات سال گذشته عنوان کرد و گفت: زیباسازی فضای شهر باشت، افزایش مکان های ورزشی در سطح شهرستان و پیشرفت در بحث بهداشت و درمان را از دیگر اتفاقات خوب سال 94 برشمرد.

 

وی مرگ نابهنگام حجت الاسلام سید یعقوب موسوی را تلخ ترین اتفاق این سال دانست.

 

رئیس جمعیت هلال احمر باشت در سطح کشوری نیز توافق هسته ای ایران و برداشته شدن برخی از تحریم های ظالمانه علیه کشور را بهترین اتفاق سال گذشته دانست.

 

محمدی در پایان، کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه منا را نیز تلخ ترین اتفاق سال گذشته در سطح کشوری دانست.

 

باقی ماندن بر اهداف و آرمان های نظام بهترین اتفاق سال گذشته بود

 

 

حبیب الله باقرپور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت بهترین اتفاق سال گذشته را خدمت به محروم دانست و گفت: چه خوب، شیرین و منطقی است که از مصادیق ها بگذرین و اینچنین بگوییم که بهترین اتفاق سال 94 همچنان باقی ماندن بر اهداف و آرمان های نظام و انقلاب و میثاق با ولایت بود.

 

وی فاصله گرفتن از اهداف و آرمان های مقصود را بدترین اتفاق سال گذشته دانست.

 

شهادت حجاج در جوار حرم امن الهی بدترین اتفاق 94

 

 

سرگرد رضا چشم مهتاب فرمانده انتظامی شهرستان باشت نیز در این خصوص گفت: شهادت حجاج در جوار حرم امن الهی با بی کفایتی ال سعود خائن یکی از بدترین اتفاقات سال گذشته و چند سال اخیر بود.

 

وی شرکت گسترده در انتخابات را بهترین اتفاق سال 94 دانست و گفت: مردم با حماسه حضور در 7 اسفند مشت محکمی بر دهان ياوه گویان و بدذاتان غربی و امریکایی زدند که یکی از بهترین اتفاقات این سال رقم خورد.

 

کشتار دسته جمعی حجاج ایرانی بدترین اتفاق

 

 

رحیم خردمند مسئول اداره میراث فرهنگی این شهرستان کشتار دسته جمعی حجاج ایرانی و سایر کشورهای مسلمان را تلخ ترین اتفاق سال گذشته دانست.

 

وی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را نیز شیرین ترین اتفاق سال 94 دانست.

 

شهادت مظلومانه سردار سپاه اسلام تلخ ترین اتفاق سال گذشته بود

 

 

بهگام بازیار رئیس اداره بهزیستی شهرستان باشت در پاسخ به شیرین ترین و تلخ ترین اتفاق سال گذشته اینگونه پاسخ داد: شهادت مظلومانه سردار بزرگ سپاه اسلام، سردار همدانی بود که فقدانش ثلمه ای بر عالم اسلام بود.

 

وی قبولی دکتر تاجگردون در مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را نیز شیرین ترین اتفاق سال 94 دانست.

 

اجرای برجام بهترین اتفاق سال گذشته بود

 

 

مسعود روانگرد رئیس فنی و حرفه ای شهرستان باشت، اجرای برجام و برداشته شدن برخی از تحریم های ظالمانه علیه کشور ایران را بهترین و شیرین ترین اتفاق سال 94 دانست.

 

وی همانند بسیاری از مسئولان باشتی کشته شدن بسیاری از زائرین مکه مکرمه را تلخ ترین اتفاق سال گذشته عنوان کرد.

 

ورود غواصان شهید به کشور بهترین و حادثه منا بدترین حادثه سال ۹۴ بود

 

 

پیش تر سید ناصر حسینی نویسنده کتاب پایی که جا ماند در گفتگو با یکی از رسانه ها در خصوص بهترین اتفاق سال 94 اظهار داشت: زمانی که مذاکرات بین ایران و گروه 1+5 قفل شده بود و گروه 1+5 اصطلاحا دبه کرده بود و نظام سلطه در ارتباط با تیم هسته ای به دنبال امتیازات بیشتری بود و در این راستا آمریکایی ها فهمیده بودند که ایران به شدت به دنبال یک توافق هسته ای است حتی اگر این توافق یک توافق بد باشد در چنین شرایطی ورود 175 غواص شهید به کشور به عنوان مظلوم ترین نماد از شهادت فرزندان روح الله روح تازه ای به کشور بخشید.

 

حسینی اضافه کرد: غواصانی که با دستان بسته زنده به گور شده بودند به کشور آمدند و ملت ایران با آن استقبال عظیم و عجیب در قالب گرایش ها، طیف ها و پوشش های مختلف سبب بازگشایی قفل مذاکرات شدند و آمریکا و اروپا فهمیدند ملت ایران از آرمان های امام و انقلاب و مبارزه با نظام سلطه دست برنخواهد داشت و این در حقیقت اثبات ترویج فرهنگ شهادت طلبی محسوب می شد.

 

نویسنده کتاب پایی که جا ماند تلخ ترین حادثه سال 94 را نیز حادثه منا دانست و تصریح کرد: بدترین حادثه تلخی که ذهن همه ملت ایران و آزادی خواهان را جریحه دار کرد حادثه منا و از دست دادن بسیاری از حجاج ایرانی در یک سرزمین داغ و با یک اتفاق مشکوک و مسئله دار بود.

 

گزارش/فاضل کامران

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران