تازه های سایت

28. آذر 1395 - 9:36
انتقاد دانشجویان دانشگاه پیام نور باشت به کمبود امکانات در این دانشگاه + تصاویر
نویسنده: 
سیده نرگس سجادی نیا
دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان باشت به برخی از مشکلات این دانشگاه اشاره کردند و خواستار رفع آنها از سوی مسئولان و متولیان امر شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد شهرستان باشت به برخی از مشکلات این دانشگاه اشاره کردند و خواستار رفع انها از سوی مسئولان و متولیان امر شدند.

برخی از این دانشجویان ابراز داشتند: دانشجویان به دلیل نبود سایت اینترنتی در دانشگاه با هزینه های زیاد برای انجام تحقیق به بیرون و کافی نت ها مراجعه می کنند.

نبود بوفه در دانشگاه و سرویس برای رفت و برگشت دانشجویان به از دیگر مشکلاتی دانشگاه  است که این امر موجب هزینه های زیادی برای دانشجویان می شود.
نبودکتابخانه مناسب برای مطالعه دانشجویان و نداشتن نماز جماعت در دانشگاه از دیگر مشکلات این مرکز آموزشی در باشت است.
 
تاکنون در دانشگاه پیام نور واحد باشت به۲۵دانشجو وام به مبلغ۳۰۰هزارتومان داده شده است و به ۳۳نفر دانشجو هم مبلغ۶۰۰هزار تومان قرار است از این تسهیلات بهره مند شوند.
 
یکی از دانشجویان این دانشگاه درمورد مقایسه دانشجویان گذشته و دانشجویان کنونی در سطح دانشگاه های کشور گفت:دانشجویان گذشته درس خوان تر، خلاقتر، فعالتر،و متفکر تر بوده اند.درصورتی که دانشجویان الان بی انگیزه و بی هدف بوده و در مواجهه با مشکلات جامعه نگران و رفع این مشکلات برای آنهادشوار است.
 
دانشگاه پیام نور واحد باشت ۴۳۰دانشجو دختر و ۳۲۶دانشجو پسر دارد که در ۱۰رشته تحصیلی مقطع کارشناسی از جمله حسابداری،حقوق، روانشناسی،علوم اجتماعی،ادبیات فارسی،علوم اقتصادی، جغرافیا، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی، علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی تحصیل می کنند.
 
 
---
 

نظرات کاربران