تازه های سایت

15. دى 1395 - 9:50
دیوار نویسی، معضل بی پایان دیوارهای شهر باشت+تصاویر
این روزها معضل دیوارنویسی در شهر باشت بیش از گذشته، چهره‌ی این شهر را مخدوش کرده و دیوارهای شهر را به مکانی برای نوشتن انواع تبلیغات، شعارنویسی های انتخاباتی، درددل، ابراز عشق و عاشقی و کری خوانی های فوتبالی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بوتیک ورزشی، گچ کاری ساختمان، ایزوگام، کلاسهای کنکور، آژانس شبانه روزی و تاکسی تلفنی، بیل مکانیکی، تخلیه فاضلاب، جوشکاری سیار و... از جمله هزاران موارد تبلیغاتی است که این روزها می تواند بر روی جای جای دیوارهای شهر باشت مشاهده کرد.

 

 

دست نوشته هایی که گاهی آنقدر هم بدخط نوشته شده اند که انگار هدف نگارنده آن فقط زشت تر کردن در و دیوارهای شهر است، دیوارهایی که زیبایی سنگ فرش و درختان همیشه سبز نارنج را تحت تأثیر خود قرار داده است.

 

 

این در حالی است که، بر اساس ماده 92 قانون شهرداری‌ها نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر ممنوع است و افراد موظفند برای الصاق اعلانات خود صرفاً از محلهای تعیین شده توسط شهرداری استفاده کنند و در غیر این صورت علاوه بر دریافت خسارت، فرد متخلف به پرداخت جرایم دیگری توسط دستگاه قضایی محکوم خواهد شد.

 

 

آیا تا کنون با این افراد چنین برخوردی صورت گرفته است؟

 

 

همانگونه که می دانیم، اهمیت دادن به زیباسازی شهر علاوه بر ایجاد روحیه شاد در بین شهروندان باشتی موجب رضایتمندی و جذب گردشگر بیشتر در این شهر خواهد شد؛ پس لازم است، مدیران و مسوولان دستگاههای مرتبط تعامل و همکاری لازم جهت برخورد با پدیده دیوار نویسی غیرقانونی را داشته باشند تا با حذف این ناهنجاری ها، چهره این شهرستان چهارفصل زیباتر از قبل گردد.

 

گفتنی است، تمامی تصاویر تنها در محدوده 200 متری گرفته شده است.

 

گزارش و عکس/فاضل کامران

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

شهرداری و نهاد های نظارتی باید طایفه گری و بی خیالی را کنار بزارن

نظرات کاربران