تازه های سایت

24. اسفند 1395 - 9:50
به همت خییرین
حصارکشی قبرستان روستای سرتنگ بیدک پایان یافت+تصاویر
حصار اطراف قبرستان عمومی روستای بیدک علیا باشت توسط خیرین احداث شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، روستای سرتنگ بیدک در دهستان کوه مره خامی و ۲۴ کیلومتری شمال شرقی شهر باشت قرار دارد که تا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

 

وجود آستان مقدس امامزاده سلطان محمود شاه (ع) در دامنه کوهستانی (کل گپ) فضای معنوی و بسیار روح بخشی را در این منطقه فراهم کرده است.

 

در اطراف این امامزاده قبرستان عمومی روستای بیدک علیا وجود دارد، که به دلیل نبود حصار و دیوار اطراف آن، حیوانات و دام روستا باعث خرابی و زشت کردن چهره آن منطقه در سالیان متوالی شده بود.

 

امروز به همت خییر بومی حجت السلام سید ذوالفقار مظاهری حصار اطراف این قبرستان در دومرحله احداث شده است.

 

در مرحله اول دیوارکشی بتنی در قسمت پایین این قبرستان به کمک مردم عزیز و مرحله دوم بصورت فنس کشی این کار را به اتمام رساند.

 

 امیداست که روز به روز به خییرین جامعه ما افزوده شود و این کارهای خدا پسندانه پیوسته باشد.

 

امام علي‏ عليه السلام : طوبي لِمَن أحسَنَ إلَي الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ خوشا به حال آن كه به بندگان خدا نيكي كند و براي آخرت خود زاد و توشه برگيرد غررالحكم و دررالكلم ، ح ۵۹۵۵ .

 

انتهای پیام/ن سجادی

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

با سلام ، خدا خیر شون بده انشالله ک همه بتواند در راه خدا کار خیر انجام بده
این مطلب کاملا دروغه - جناب اقای کامرانی عزیز لطفا در درج مطلب دقت فرمایید . می بینید که همه سادات مشارکت دارند نه مظاهری- هزینه این حصار کشی را فردی بنام حاج کریمی از شیراز متقبل شده است.
با سلام خداوند به تمام کسانی که در این راه قدمی برداشته اند جزای خیر دهد برادر عزیز ما دنبال این نیستیم که بفهمیم کی بانی بوده یا نبوده هدف کار پسندیده و نیکویی بود که انجام شد.حالا هر کسی بانی این کار بوده خداوند پشت و پناهش باشه و اجرش دهد.
درود برحاج آقا مظاهری ،لطف ایشون برای ما ثابت شده است این فرد علی رغم سن کمی که دارند بیشترین خدمات را داشته اند.درصمن فردی که به اسم حاج کریمی هست آدرس این روستا را ازکجا میدونست ، آقای مظاهری تو عکس هم شاهد هست که خودش دارند کار میکنند.

نظرات کاربران