تازه های سایت

17. خرداد 1397 - 21:25
باشت نیوز گزارش می دهد:
اظهارات جالب باشتی ها برای حضور در راهپیمایی روز قدس+تصاویر
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در بسیاری از کشورهای اسلامی ، از جمله فلسطین با شکوه و پررونق تر خواهد بود.

به گزارش باشت نیوز ،گروه‌ها ، احزاب، شخصیت‌ها و سازمان‌های مختلف در کشورمان با صدور پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه از مردم و مسوولان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

 

بر همین اساس از ملت کشورمان و همه ملت‌های مسلمان، آزادی‌خواه و حامی فلسطین دعوت شده است تا منسجم‌تر از هر زمان دیگر با حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، حمایت خود را از مردم مظلوم و در محاصره غزه نشان دهند.

 

در پی ژرف اندیشی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به "روز جهانی قدس" ، راهپیمایی این روز در ایران اسلامی ـ به عنوان پرچمدار حمایت از ملت مقاوم و مظلوم فلسطین ـ و اقصی نقاط جهان به محلی برای وحدت، وفاق و همدلی جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین و ابراز انزجار نسبت به اشغال گری و تجاوز صهیونیست ها تبدیل شده است.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در بسیاری از کشورهای اسلامی ، از جمله فلسطین با شکوه و پررونق تر خواهد بود.

 

مردم مظلوم فلسطین مدت ها است می گویند ما می خواهیم به سرزمین مادری مان بازگشته  و نمی خواهیم در اردوگاه بمانیم؛ امت اسلامی باید به این  مهم بعنوان مطالبه خاص در روزجهانی قدس  بپردازد.

 

باشتی ها نیز در این باره به اظهارنظر پرداختند و شرکت خود را در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند.

 

سیدامید صادقیان فعال فرهنگی 

روز قدس را به عنوان میراث ماندگار امام، با حضور گسترده گرامی می داریم و صددرصد مانند سال های گذشته شرکت خواهیم کرد.

به درخواست و فرمایشات رهبرم لبیک میگوییم و از مظلومان فلسطین حمایت میکنیم .

 


علی حسینی 

بي ترديد همه ما به اصولي انساني پايبنديم كه مهمترين آنها حفظ جان آدميان در هر شرايط است. ارزش جان انسان‌ها چنان جايگاه رفيعي دارد كه جز از مسير دادگاه و طي روند طولاني و طاقت فرساي اداري و محاكم قضايي و با لحاظ شرايط سخت، امكان دور و محصور كردن و ستاندن جان حتي جانيان بالفطره به آساني ميسر نيست. 

حفظ جان انسان‌هاي بي‌دفاع و غير نظاميان، حتي در شرايط جنگي يكي از اولويت ها شمرده مي شود و در همه فرهنگ ها و تمدن هاي قديم و جديد شكستن اين حريم، جرم و جنايتي نابخشودني است. در همين هنگام كه در حال قرائت اين نوشته هستيد بسياري از غيرنظاميان و كودكان و زنان و سالخوردگان ساكن رفح، خان يونس، جباليا و... در معرض كشتار هستند و كسي نيست حقوق ذاتي و حق حيات آنان را بر سر مدعيان دموكراسي فرياد بكشد.

حريم انسانيت و ضرورت دفاع از انسان‌ها صرف نظر از نوع اعتقاداتشان و پرهيز از انجام جنايات جنگي و عربده كشي هاي مستانه قانون گريزان و متجاوزان صهيونيستي، انسان‌هاي آزاده و كرامت مدار را فردا به صحنه خواهد كشاند.

 

 

قاسم صادقی از ورزشکاران باشت

فردا به سخن رهبرمان لبیگ میگوییم و صددرصد شرکت خواهیم کرد.فردا می آییم که عهد ، پیمانم و اتحادمان را با مقام معظم رهبری اعلام کنیم.

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بر هر مسلمان واجب است و فردا به ترامپ و امسال آن میگوییم ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است.

ثواب حضور در راهپیمایی روز قدس را به روح امام هدیه می دهیم و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت ملت بزرگ ایران را به دنیا ثابت خواهیم کرد.

با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، نشان خواهیم داد که تهدید نظامی اثری در اراده ملت ایران ندارد.

 

خانم آمنه انصاری فعال فرهنگی شهرستان باشت

صددرصد همانند سالهای قبل در راهپیمای روز جهانی قدس شرکت میکنیم.دلیل حضورمان دراین راهپیمایی لبیک گفتن به سخنان رهبرمان است که فرمودند: راهپیمایی امسال ان شاءالله با شکوه تر از سالهای قبل باشه ،بیزاری از دشمنان اسلام وحمایت از مردم مظلوم فلسطین از جمله شعار ما در راهپیمایی این روز بزرگ است.

 

 

رامین شمشیری از شهروندان باشتی

من هم مثل بقیه مسلمانان در این راهپیمایی شرکت می کنمتاریخ به خودش جنگ و خونریزی زیاد دیده، اما بزرگترین فاجعه ای که صورت گرفته اشغال فلسطین بوده است.

شما فقط تصور کنید که چطور ممکنه است یک گروه جنایتکار، یک کشور مظلوم را به کلی غصب کنند؟ اگر نمونه خارجی ان را اکنون مشاهده نمیکردم، هیچ وقت باورم نمیشد که همچین جنایتی از دست هیچ کس بر بیاید. 

مطمئنا مردم اسرائیل که از اروپا و بقیه نقاط جهان به این کشور کوچ کردن هم شریک این ه بزرگ هستند. الان حدود 5 ملیون غاصب توی فلسطین زندگی میکنه و فلطسینهای بیچاره در کشورهای دیگه آواره و بیخانمان هستن، مطمئنا اینا نمیتونن همه توی همون کشور زندگی کنن بنابراین تنها راهش اینه که حق به حقدار برسه، صهیونیست ها هم اینقدر پول دارن که بتونن مقدمات کوچ مردمشون رو به کشورهای اصلیشون فراهم کنن، فقط کافیه چند سال بودجه های خرابکارانشون علیه ملت های مظلوم جهان رو پس انداز کنند.راهپیمایی روز قدس هم کوچکترین نوع حمایت هرمسلمانی از ملت مظلوم فلسطین است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران