تازه های سایت

20. خرداد 1397 - 14:09
عدم توجه به مشکلات شهرک سرآسیاب کاررا به تجمع به فرمانداری لنده کشانید:
عذرخواهی فرماندار شهرستان لنده به جای مدیران ادارت خدمات رسان/رفع سریع مشکل آب شهرک سرآسیاب+تصاویر
مشکلات عدیده شهرک سرآسیاب و عدم توجه برخی مدیران شهری باعث شد تا امروز بیش از نیمی از ساکنین این شهرک در فرمانداری لنده تجمع و از فرماندار مطالبات قانونی خود را به صورت مسالمت آمیز پیگیری نمایند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ شهرک سرآسیاب لنده یکی از سه شهرک الحاقی به شهرلنده است که چندین سال است به دلیل عدم توجه مدیران به زیرساخت های جاده ای، آب، برق و گاز دارای حجم انبوهی از مشکلات می باشد که متاسفانه بیشتر آن ناشی از عدم تکمیل طرح هادی سرآسیاب از سوی بنیاد مسکن والحاق شدن آن به شهرلنده شده است.

حجم عظیمی از مشکلات این شهرک باعث شده است تا میزان خدمات صورت گرفته از سوی ادارات خدمات رسان در لابه لای حجم مشکلات این شهرک گم شود.

معضل آب آشامیدنی یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرک در طی 10الی20 روز گذشته است که همین امر نیز باعث افزایش مشکلات مردم این دیار در این شب ها و روزهای ماه مبارک رمضان شده است به طوری که از روی ناچاری امروز با حضور در فرماندار زن و مرد، کودک و پیر همه و همه از شخص فرماندار خواستار بررسی فوری این مسئله شدند.

امروز زنان و مردان سرآسیابی در دیدار فرماندار شهرستان لنده خواستار رسیدگی به وضعیت آب آشامیدنی، جاده ارتباطی، عدم پوشش خطوط تلفن همراه در این شهرک با جمعیتی افزون بر 200خانواری شده اند.

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در حضور مردم معترض به وضعیت آب شهرک سرآسیاب گفت: باید از صبر و حوصله مردم عذرخواهی کنیم و باید به مطالبه به حق مردم شهرک سرآسیاب به خصوص در حوزه تامین آب شرب باید سریعاً اقدام شود.

وی افزود: باید به آنچه که مطالبه به حق مردم است احترام گذاشت و مسئولان باید قبل از اینکه مشکلی به اینجا کشایده شود خودشان برنامه ریزی لازم را داشته باشند نه بگذارند تا تبدیل به بحران شود.

فرماندار شهرستان لنده در ادامه با تماس با شهردار لنده خواستار تسریع در خصوص آسفالت کوچه های سال1،2،2 و 4در شهرک سرآسیاب شد.

کریمی نژاد بعد از تماس با شهردار لنده با احضار رئیس اداره آبفای روستایی این شهرستان با درخواست توضیح کامل در خصوص وضعیت آب این شهرک بلافاصله با حضور در مخزن تامین آب شهرک سرآسیاب و بازدید میدانی از وضعیت مشکل خط انتقال آب به اداره آبفای روستایی تا عصر امروز وقت داد تا مشکل آب این شهرک برطرف شود و از بخشدار مرکزی لنده خواست تا در اسرع وقت مشکل برق و مخابرات این شهرک پیگیری و رفع شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران