19. تير 1393 - 13:42
مسئول اتاق اصناف شهرستان باشت:
میوه‌فروشی‌های باشت ساماندهی شد
مسئول اتاق اصناف شهرستان باشت گفت: میوه‌فروشی‌های باشت ساماندهی شد.

به گزارش خامی، فاطمه عسکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری سد معبرهای ایجاد شده ناشی از میوه‌فروش‌های سطح شهرستان باشت و برخورد با افراد متخلف در خصوص ایجاد سد معبر در پیاده‌روهای سطح شهر، طی اقدامی وضعیت میوه‌فروش‌ها در شهرستان ساماندهی شد.

مسئول اتاق اصناف شهرستان باشت این اقدام را عملی بسیار مؤثر بر کیفیت بصری شهروندان برشمرد و افزود: وضعیت برخی از میوه‌فروش‌ها در سطح شهرستان باشت که بارها موجب اعتراض شهروندان شده مدت‌ها در دستور کار قرار گرفته بود و در همین خصوص اتاق اصناف شهرستان با همکاری شهرداری و اماکن به جمع‌آوری و برخورد با میوه‌فروشان متخلف پرداخت.

وی تعداد میوه‌فروشان ساماندهی شده را 24 مورد بیان کرد که 22 میوه‌فروشی در سطح شهر باشت و 2 میوه‌فروشی در بوستان است.

عسکری با بیان موضوع که شهرستان باشت به لحاظ استراتژیکی دارای موقعیت خاصی بوده و روزانه محل عبور و مرور مسافران زیادی است، لذا ساماندهی بازار تأثیر بصری بالایی برای مسافران از شهرستان خواهد داشت.

مسئول اتاق اصناف شهرستان باشت ساماندهی خشکبارهای شهرستان را از دیگر اقدام در دستور کار اعلام کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با فرهنگ‌سازی صحیح میان بازاریان هر فرد خود نسبت به ساماندهی بازار اقدام کند و نیازی به اعمال قانون و اجبار نباشد.

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران