3. مرداد 1393 - 20:01
روز قدس، باشت، خامی،
روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه باشت گفت: روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

به گزارش خامی، حجت الاسلام علی دادخواه با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند، روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى عدل در مقابل ظلم است؛ گفت: بر ما تکلیف است که در مقابل ظلم و ستم صهیونیسم با کلام و عمل و حضور در صحنه ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: زیرا که قرآن در آیه 51 سوره مائده می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید یهود و انصار را دوستان خود نگیرید، آنها دوستان و هوادار یکدیگرند و هرکه از شما آنها را به دوستی بگیرد از آنها و جزء آنهاست.

دادخواه با بیان اینکه، سرزمین فلسطین هیچگاه ملک یهود نه قبل از اسلام و نه بعد از اسلام نبوده است، گفت: روزی که مسلمین فلسطین را فتح کردند، فلسطین در اختیار مسیحیان بود نه در اختیار یهودیها.

وی افزود: حضرت امام (ره) روز قدس را یک روز جهانی معرفی کرده اند و فرموده اند: روز قدس روز فلسطین نیست،روز اسلام و روز حکومت اسلامی است و روزی است که باید به ابر قدرتها فهماند که دیگر آنها نمیتوانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه باشت گفت: روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران