تازه های سایت

5. مرداد 1393 - 0:08
خامی، باشت،
طی یکماهه رمضان صورت گرفت:
1 میلیارد و 350 میلیون ریال کمک های مردمی به مددجویان کمیته امداد باشت
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت از جمع آوری 1 میلیارد و 350 میلیون ریال کمک های مردمی این شهرستان طی یکماهه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خامی، حبیب الله باقرپور عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری، یکی از اصول اساسی ارزش ها در جامعه اسلامی است، گفت: در جامعه ای که بر مبنای الگوی اسلامی و مکتب علوی تشکیل شده است، مسلمان نمی تواند در برابر نیازها و گرفتاری های برادران دینی خود بی تفاوت باشد، بلکه با احساس مسئولیت، در پی کمک و رفع مشکلات آنان خواهد بود، بر همین اساس، پس از اجرای حکم خدا و پیاده کردن احکام الهی، خدمت به محرومان، از شیرین ترین عبادت ها و سنت پیامبر (ص) بوده است.

وی افزود: همه انسان ها از فقیر گرفته تا غنی دارای شخصیت والای انسانی بوده و در حال حاضر وظیفه ما حکم می کند که با کمک مالی و معنوی به نیازمندان آبرومند در غم و شادی نیازمندان جامعه شریک باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت اظهار کرد: خدمتگزاران مردم در این نهاد، نزدیک کردن قلوب اغنیا به نیازمندان را در دستور کار خود قرار داده و تلاش می کنند تا بستر لازم را برای ایجاد این تعاملات فراهم کنند.

باقرپور در ادامه از جمع آوری 1 میلیارد و 350 میلیون ریال کمک های مردمی این شهرستان طی یکماهه ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی اظهار داشت: افزایش کمک های مردمی به این نهاد مقدس، نشات گرفته از حسن اعتمادی است که مردم و مسئولان نسبت به عملکرد کمیته امداد دارند و امید است که با همکاری مردم نیکوکار بتوانیم راهگشای مشکلات نیازمندان باشیم.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران