تازه های سایت

5. مرداد 1393 - 11:06
خامی، باشت،
فرماندار باشت از پروژه های ورزشی در حال اجرای این شهرستان بازدید کرد
فرماندار باشت از پروژه های در حال ساخت اداره ورزش و جوانان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خامی، سید موسی حسینی فرماندار، علی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان باشت به همراه چند تن از مسئولان شهرستان باشت از اماکن ورزشی در حال اجرای این شهرستان بازدید کردند.

سید موسی حسینی در حاشیه این بازدید ها، با بیان اینکه شهرستان باشت قابلیت‌های زیادی برای قهرمان‌پروری در رشته‌های مختلف ورزشی دارد گفت: امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی شاهد رشد هرچه بهتر ورزش در این شهرستان باشیم.

فرماندار باشت افزود: بالغ بر 12 پروژه ورزشی در این شهرستان در سال‌جاری شروع به کار شده است و امیدواریم که تا پایان سال به اتمام برسند.

حسینی با اشاره به اینکه، با نظارت‌های مستمر و پیگیری‌های خوبی که از سوی مسئولان ورزش‌ و‌ جوانان استان و نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران جهت تخصیص اعتبارات لازم و تسریع در روند تکمیل پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌ باشت صورت گرفته است؛ گفت: مراحل ساخت و تکمیل این پروژه‌ها با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش را در تسریع ساخت اماکن در دست احداث به کار خواهیم گرفت و فضای ورزشی شهرستان‌های استان را به جایگاه اصلی خود می‌رسانیم.

به گزارش خامی، اعتبارات ورزش و جوانان شهرستان باشت با توجه به اعتبارات ملی، استانی، ماده 180 و نفت که تاکنون به آن اختصاص یافته، قریب به 30 میلیارد ریال بوده که در تلفیق با پروژه‌های نفت این مبلغ بالغ بر 50 میلیارد ریال رسیده است.

نظرات کاربران