12. مرداد 1393 - 19:43
کمبود اعتبارات فرهنگی و عمرانی در باشت بیداد می‌کند
معاون فرماندار باشت گفت: کمبود اعتبارات فرهنگی و عمرانی در این شهرستان بیداد می‌کند.

به گزارش خامی، یزدان محمدی در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران با مسئولان ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: معضلات بسیاری در سطح این شهرستان وجود دارد که دلیل آن به زیرساخت‌ها بر می‌گردد.

 

معاون فرماندار باشت با انتقاد از آنچه که آن را توجه بیش از حد به مرکز استان می‌دانست، افزود: در همین موضوع مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر همه در استان تنها روی شهر یاسوج تمرکز کردند و از مشکلات سایر شهرستان‌ها از جمله باشت غافل شدند.

 

محمدی با بیان اینکه همه جای استان مرکز آن نیست، تصریح کرد: ما نیز به علت کمبود زیرساخت‌های گردشگری در این چند روز با مشکلات زیادی روبرو شدیم.

 

این مسئول با بیان سایر مشکلات و معضلات اجتماعی شهرستان باشت، تاکید کرد: وقتی در بیشتر روستاها مشکل آب آشامیدنی داریم، این مشکل حتی امنیتی نیز می‌شود و سایر مشکلات دیگر از جمله حاشیه‌نشینی را  ایجاد می‌کند.

 

محمدی گفت: مشکلات این شهرستان یکی دو تا نیست، آب، برق و تلفن همراه و دیجیتال تلویزیونی از این مشکلاتی است که مردم باشت با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

وی افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا کنون غیرقابل توصیف بوده و اما اگر کاری در شهرستان‌هایی مثل باشت انجام نشده به ضعف مدیریتی بر می‌گردد.

 

معاون فرماندار باشت با بیان اینکه کمبود اعتبارات فرهنگی و عمرانی در این شهرستان بیداد می‌کند، افزود: ادارات و دستگاه‌های دولتی در شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند.

 

محمدی در ادامه یکی از مشکلات اساسی را عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی در مناطق روستایی دانست و گفت: وقتی در محروم‌ترین روستاهای این شهرستان همانند پیچاب ماهواره نفوذ کرده است مسئولان صدا و سیما باید بیش از این خدمات رسانی داشته باشند.

 

وی یکی دیگر از مشکلات را مربوط به مطالبات مردم از پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: هر روز تعداد زیادی از مردم برای دریافت و پیگیری مطالبات خود به ادارات مراجعه می‌کنند و این خود برای سیستم اداری مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

محمدی به تعطیلی چند ساله سینمای شهر باشت اشاره کرد و افزود: در سال‌های دور نمایش‌های هنری و تئاتر در این شهرستان به نمایش گذاشته می‌شد ولی در سال‌‌های اخیر هیچ خبری از تئاتر و نمایش فیلم‌های سینمایی نیست.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران