16. مرداد 1393 - 18:24

به گزارش خامی، حمید گنجایش: امیر مؤمنان حضرت علی(ع) در خطبه هفتم نهج­ البلاغه درباره، منافقان، کافران و تبه­کاران که پیروان شیطاننند خطبه ارزشمند و عمیقی دارد که نشان می­دهد گروه­های تکفیری منطقه بخصوص داعش و رژیم صهیونیستی گرگ صفت تربیت شدۀ چه موجودی­اند و شناسنامه نجس بودنشان توسط کدام دشمن قسم­خوردۀ انسان مهر و امضاء شده است. این خطبه ارزشمند تمام اصل و نسب داعش و رژیم صهیونیستی و همۀ هواداران و حامیان غربی­اش را بر ملا می­سازد و به قول رهبری شناخت، نگاه و برخورد ما را با این گروه­های شیطان­صفت مشخص می­سازد. امیر مؤمنان حضرت علی(ع) در این خصوص می­فرماید:

« اینان، شیطان را ملاک و معیار ارزش علوم و اعمال خود قرار دادند. شیطان نیز ایشان را شریک اندیشه و کار خود قرار داده­ است و در راه اغفال دیگر بندگانِ خدا، از آنها به صورت بند و دام بهره می­برد. سپس او در دلشان تخم­گذاری می­کند و تخم­ها را تا برآمدن جوجه­ها پرورش می­دهد و آن­گاه جوجه­های او از سینه انسانها فرود آمده در دامنشان حرکت می­کنند. پس شیطان با چشم اینان می­نگرد و با زبانشان سخن می­گوید و با دستیاری­شان مرتکب لغزش­ها می­شود و کردارهای ناپسندشان را در نگاهشان زیبا جلوه می­دهد. اعمالشان  گواهی می­دهد که با همکاری شیطان انجام شده است. کارهای چنین انسان­های به دام­افتاده­ای هماهنگ با کار کسی است که شیطان در نفوذ و قدرت او شریک شده است و با زبان او باطل می­گوید.»

 آیت الله جوادی آملی در تسنیم پس از اشاره به این خطبه می­فرماید:

« پرندگان در ساخت آشیانه امن، نخست مواد و مصالح ساختمانی آن را فراهم می­آورند و اگر به امنیت محل آشیانه پی بردند و محدوده آن را از مزاحم خالی دیدند، با آرامش، ابتدا آشیانه را می­سازند و سپس در آن تخم­گذاری می­کنند. از تخم­های خویش مراقبت می­کنند تا جوجه­هایشان از تخم درآیند و حرکت کنند. شیطان نیز قلب­ منافقِ تبهکار و کافر را برای ساختن آشیانه خود جای آرام می­یابد. شیطان همانند پرنده­ای که برای ساختن آشیانه جای امن می­خواهد، اگر آدمی را در برابر وسوسه­اش حسّاس نیافت، مصالح ساختمانی آشیانه خود را( که همان مکر و حیله و مانند آن است) به آنجا منتقل می­کند. پس از آشیانه­سازی و تخم­گذاری به پرورش جوجه­­های خود می­پردازد و آنان را از از دل انسان وسوسه­زده به اندام­هایش سرازیر می­کند. مثلاً نگاه به نامحرم همان جوجه شیطان است که پر درآورده و از دل او فرود آمده، به چشم وی قدم نهاده است. تهمت و دروغ، جوجه شیطانی است که از راه دل به زبان تبهکار او سرازیر شده است. وقتی که همه سرزمین­ دلِ چنین انسان فریب خورده­ای به دست شیطان افتاد و آن شخص به کفر یا نفاق گرایش پیدا کرد، شیطان زمام او را به دست می­گیرد و او مرتکب هر لغزشی­ می­شود».

و به این راحتی هر جنایت و خیانتی  در غزه و فلسطین می­کنند و حتی سازمان ملل و مدافعان حقوق بشر و انسانیت را قانع می­کنند که آنچه من انجام می­دهم از کشتن کودکان و زنان بی­گناه فلسطینی حق طبیعی من است برای زندگی کردن و باید آن قدر جنایت کنم تا آشیانه شیطانی­ ام در امن و امان باشد، روی بدن پاک و معصوم شهیدان غزه برج و بارو می­سازد و کودکان معصوم فلسطین را شهید می­کند تا فرزندان نجسش فردا با خیال راحت و با امنیت کامل زندگی کنند. جبهه حق را باطل و جبهه شیطانی خودش را جبهه حق می­داند. با همدستی آمریکا که شیطان پیر زمان ماست و همکاری غرب و اغفال سران همیشه در خواب و مستی کشورهای عربی هر جنایت و فسادی را علیه انسان و انسانیت به راه­ می­اندازند و هیشکی نیست جلوی این تربیت شده­گان شیطان لام تا کاف حرفی بزند. این واقعیت جامعه امروز ماست و به حمدالله انقلاب جمهوری اسلامی ایران که از دستان پرتوان بت­شکن زمان و فرزندان دلیرش به بار نشست جبهه­ای در دنیا شکل گرفت جبهه­ای از نسل پیامبران تا جلوی جبهه دشمن ایستادگی نماید و این دشمن کثیف را از صحنه هستی محو کند. ما باید خوب متوجه باشیم با چه دشمنانی در جنگیم و بنا به فرموده رهبر انقلاب شناخت، نگاه و برخورد ما با این دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت مشخص باشد. دشمنانی که از تخم شیطان هویت گرفته­اند و شیطان آنها را پرورش داده است و ناف چنین حیوانات درنده­ای با بدنه شیطان وصل است. الان جغرافیای جهان اسلام با گروه­های شیطانی و سربازان شیطانی گرفتار است و عزم مسلمین و مدیریت جهادی مسلمانان را می­طلبد تا با اراده و بصیرت اسلامی موجودیت پلید این گرگ صفتان نجس را از روی صحنه هستی به نیستی مبدل کنند. انشاء الله.

————

منبع:سایت مردم استان (ک و ب)

انتهای پیام/

نظرات کاربران