17. مرداد 1393 - 11:17
عكس/اجراي حكم شلاق در ملاء عام در شهرستان لنده
حکم شلاق یک محکوم به اتهام « شركت در نزاع دست جمعي و ضرب و جرح ، اخلال در نظم و امنيت عمومي» در شهرستان لنده با حضور مردم اين شهرستان در ملاء‌ عام اجرا شد.

به گزارش خامی به نقل از خبر لنده، با حکم دادگاه عمومي شهرستان لنده و تائيد دادگاه تجديد نظر استان كهگيلويه وبويراحمد، صبح امروز سه شنبه حکم شلاق محکوم ‌علیه «و.ش» که به اتهامات « شركت در نزاع دست جمعي و ضرب و جرح ، اخلال در نظم و امنيت عمومي» به تحمل 70 ضربه شلاق محکوم شده بود، در ميدان انقلاب جلوي اداره ثبت احوال شهر لنده به مرحله اجرا درآمد.

بنا بر اعلام قاضی دادگاه عمومي شهر لنده اجرای حکم در محل اجرا حکم، این مجرم به دلیل « شركت در نزاع دست جمعي و ضرب و جرح ، اخلال در نظم عمومي» محاکمه و به 5 ماه حبس تعزيري و تحمل 70 ضربه شلاق در ملا عام محکوم شده بود. اجرای حکم پس از قرائت متن حکم صادره از سوی دادگاه عمومي شهرستان لنده در محل انجام شد.

 در حاشيه اجراي اين حكم مردم نيز از نيروي انتظامي و دادگاه عمومي شهرستان لنده به واسطه صدور و اجراي احكام قضايي صميمانه تقدير و تشكر كرده و خواستار برخورد شديد دستگاه قضا با بر مخلان امنيت و آرامش مردم شده و حمايت خود را نيز اعلام داشتند.

انتهاي پيام/م75

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران