17. مرداد 1393 - 18:43
به همت دفتر امام جمعه:
در مراسم نماز جمعه از خبرنگاران فعال باشتی تجلیل شد
همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران فعال باشتی در مراسم نماز جمعه تجلیل شد.

 

به گزارش خامی، حجت الاسلام عبدالرحيم عبودي با تاکيد بر نقش خبرنگاران در آگاه سازي عمومي و بيان مشکلات و يا نقاط مثبت در هرجامعه، اظهار کرد: خبرنگاران در واقع به عنوان گوش و چشم هاي يک شهرستان عمل کرده و مي توانند جايگاه محوري در توسعه شهرستان داشته باشند.

امام جمعه باشت در ادامه افزود: استفاده از رسانه در مسير بهبود زندگي و رسيدن به اهداف والاي هر جامعه بسيار موثر بوده و در عصر ما که رسانه حرف هاي زيادي براي گفتن دارد ضروري است.

عبودی ادامه داد: هر جامعه اي به خصوص شهرستان هايي در حال پيشرفت در راستاي توسعه همه جانبه خود به خبرنگاران و روزنامه نگاران و اصحاب رسانه شديداً نيازمند هستند.

امام‌جمعه باشت افزود: امانت‌داری و صداقت در گفتار و رفتار یک خبرنگار از مهم‌ترین عوامل پیشرفت خود خبرنگار و جامعه خواهد بود، بنابراین شایسته است که خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار بسیار دقیق و آگاهانه عمل کنند.

امام جمعه باشت گفت: اگر چه خبرنگاران در جهت انجام رسالت خود وظایفی برعهده دارند، اما لازم است مسئولان نیز مشکلات و نیازمندی‌های اصحاب‌ رسانه را شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنند.

عبودی از خبرنگاران خواست تا تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در راستاي خدمت به مردم خويش و اطلاع رساني گام هاي بلندي برداشته و پيشرو اين راه باشند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی امام‌ جمعه و ستاد نماز جمعه باشت از زحمات خبرنگاران باشتی تجلیل شد.

پایگاه خبری تحلیلی خامی، بدینوسیله مراتب تشکر خود را از امام جمعه محترم شهر باشت نسبت به توجهی که به اصحاب رسانه دارند داشته و امید است توجه مسئولین به اهالی رسانه بیش از پیش مستدام باشد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران