تازه های سایت

19. مرداد 1393 - 13:21
سقوط هواپیمای مسافربری در تهران/45نفر کشته و ۳ مجروح با حال وخیم
یک فروند هواپیمای ایران ـ 141 دقایقی پیش در شهرک آزادی تهران سقوط کرد.

به گزارش خامی به نقل از دانا، دقایقی قبل یک فروند هواپیما در منطقه مسکونی در شهرک آزادی سقوط کرد،نوع هواپیما مسافربری ایران ـ 141 و مربوط به شرکت هواپیمایی سپاهان است  که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود ودر شمال فرودگاه مهرآباد سقود کرد.

یک مقام آگاه در این باره  گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی راهی محل حادثه شده است.
 
برخی منابع خبری هم از حداقل 48 کشته در این سقوط خبر می دهند که حدود 7 یا 8 نفر آن کودک گزارش شدند.
 
اطفای حریق سقوط هواپیما به اتمام رسیده است
 
عوامل آتش‌نشانی پس از اعلام سانحه سقوط یک هواپیما از نوع ایران 140 و متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر واقع در شهرک آزادی اعلام چند ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
 
در حال حاضر عملیات اطفاتی حریق به اتمام رسیده است و محل حادثه در حال ایمن سازی است و تحویل عومل نظامی داده شده است. تعداد مجروحان و جان‌باختگان دقیق این حادثه مشخص نشده است.
 
مسافران این هواپیما  کارکنان وزارت دفاع بودند
 
یک منبع آگاه در وزارت کشور در گفتوگو ی، با اشاره به این حادثه ضمن بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از علت حادثه و جزئئیات آن بدست نیامده است اعلام کرد مسافران این هواپیما 35 نفر از کارکنان وزارت دفاع به مقصد شهرهای جنوبی کشور بودند.
 
بررسی سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ در جلسه امروز کمیسیون عمران
 
منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سقوط هواپیمای ایران 140 در غرب تهران اظهار داشت: این موضوع در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: هم‌اکنون در حال کسب اطلاعات لازم از سازمان هواپیمایی کشوری هستیم و اطلاعات مربوط به این حادثه در جلسه کمیسیون عمران مطرح و بررسی می‌شود.
 
 

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران