تازه های سایت

19. مرداد 1393 - 23:15
انتظار جامعه دانشجویی فراتر از خواسته ۲ نفر آشوبگر است/آقای محمدی با فعالان فرهنگی واقعی جلسه بگیرد نه آشوب گران
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه ياسوج در پي ديدار دو دانشجوي فعال در فتنه اين دانشگاه با معاون سياسي استاندار به نمايندگي از دانشجویان این دانشگاه گفت: آقاي محمدي! انتظار جامعه دانشجويي فراتر از خواسته این دو نفر آشوبگر است.

به گزارش خامی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حمید عبدالحسینی در گفت و گو سایت مردم استان، با اشاره به دیدار دو روز گذشته پنج نفر از دانشجویان دانشگاه های یاسوج با معاون سیاسی- امنیتی استاندار و اظهار ادعاهایی در حمایت از سرپرست دانشگاه یاسوج گفت: از این پنج نفر فقط دو نفرشان از دانشجویان دانشگاه یاسوج بود که به قول خودشان به نمایندگی از پنج هزار دانشجو با محمدی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار صحبت کردند.

 

وی افزود: چهره این دو نفر دانشجوی دانشگاه یاسوج برای افکار عمومی دانشگاه و فعالین فرهنگی دانشجویی کاملا مشخص است و هیچ گاه فعالیت های آنها در سال ۸۸ فراموش نمی شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج خطاب به معاون سیاسی استاندار گفت: جناب محمدی انتظار جامعه دانشجویی از شما که از آزادگان و افتخارات هشت سال دفاع مقدس هستید،‌ فراتر از خواسته دو نفر آشوبگر است و انتظار می رفت برای بررسی مشکلات و خواسته های دانشجویان با تشکل های دانشجویی و فعالین واقعی فرهنگی دانشگاه نشست برگزار می کردید.

 

عبدالحسینی افزود: این افراد کسانی هستند که برنامه هایی چون کرسی های آزاد اندیشی، مناظرات دانشجویی و غیر دانشجویی،‌ پخش فیلم و سایر فعالیت های فرهنگی دانشجویان را به تمسخر می گرفتند و امروز به عنوان فعال فرهنگی با شما دیدار می کنند و شما حرف های آنها را به عنوان فعالین فرهنگی پذیرفتید.

 

وی خطاب به فتاح محمدی گفت: با چه منطقی شما به افرادی که به دروغ خود را نماینده دانشجویان دانشگاه یاسوج و فعالین فرهنگی می دانند و حتی سه نفر آنها دانشجوی این دانشگاه نیستند،‌ نشست برگزار می کنید.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج افزود: این افراد کسانی هستند که با سابقه مشخصی که دارند،‌ چهره خودشان را پشت رمضانی، سرپرست دانشگاه یاسوج پنهان می کنند و در صورت لزوم و در زمان خودش از پشت به دکتر رمضانی نیز خنجر می زنند؛ همان گونه که پرونده سال ۸۸ آنها نشان می دهد.

 

عبدالحسینی به لزوم برخورد منطقی با مسئله رئیس دانشگاه یاسوج از سوی مسئولان استانی تاکید کرد و گفت: ما دانشجویان دانشگاه یاسوج به صورت صفر و صدی با مساله ریاست دانشگاه یاسوج و دکتر رمضانی برخورد نمی کنیم و اگر لازم باشد برای آگاهی افراد گزارش کاملی از آنچه در دانشگاه دیدیم منتشر می کنیم؛ اما دیدگاه ما برخورد منطقی و قانونی با مساله مسئول دانشگاه است و باید در حد امکان از سیاسی کاری که ضربه ای بر پیکر دانشگاه و سرپرست آن می باشد، پرهیز کرد.

 

وی افزود: این قبیل سیاسی کاری های وزیر علوم، مسئولین استانی و برخی سیاسیون،‌ بی احترامی به شخصیت دکتر رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج است و می خواهیم بیش از این با آبروی وی از سوی وزیر و برخی از مسئولین استانی بازی نشود و هر چه سریعتر تکلیف دانشگاه را مشخص کنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج خطاب به معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: از شما می خواهیم با کناره گیری از سیاست بازی و سیاسی کاری سعی در حل این مشکل با منطق انقلابی داشته باشید و اسیر بازیچه عده ای دانشجوی معلوم الحال نشوید.

 

عبدالحسینی در پایان گفت: ما هم به عنوان دانشجویان دانشگاه یاسوج از مسئولین استانی و کشوری می خواهیم که برای برگشتن آرامش و ثبات به فضای دانشگاه،‌ نسبت به مشخص شدن هر چه سریعتر وضعیت رئیس این دانشگاه اقدام کنید و نگذارید دانشگاه یاسوج به عنوان گوشت قربانی اسیر مطامع برخی افراطیون شود و با پنهان شدن پشت جریان دانشجویی سعی در ایجاد التهاب در دانشگاه را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران