تازه های سایت

22. مرداد 1393 - 0:11
به همت فرمانداری باشت:
از اصحاب رسانه فعال در شهرستان باشت تجلیل شد +تصاویر
مراسم تجلیل از اصحاب رسانه فعال در شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خامی، یزدان محمدی معاون فرماندار باشت ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: حرفه خبرنگاری کاری ارزشمند و پرمشقت است که همچون یک آینه تمام‌نما برای مسائل جامعه است.

محمدی ادامه داد: با توجه به این‌که امروزه دشمن با جنگ نرم قصد آسیب زدن به ما را دارد لذا حضور خبرنگاران صادق و هوشیار مؤثرتر از سلاح و ابزار جنگی است چرا که آن‌ها با رسالت خبری که دارند می‌توانند واقعیت را آن‌گونه که هست به جهان نشان دهند و مردم را هوشیار سازند.

معاون فرماندار باشت تصریح کرد که خبرنگاران نیز باید با قلم، قدم و هدف والایشان خدمت به مردم و بیان واقعیات باشد و این یک اصل در حرفه خبرنگاری خواهد بود.

وی همچنین از مسئولان خواست تا مصداق بیان امام راحل عملکردهای خود را از طریق اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند که چه خدماتی صورت می‌گیرد.

در پایان این جلسه از اصحاب رسانه فعال در شهرستان باشت با اهدای هدایای تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

با ما همراه باشید گلدون وبلاگی شماره 11 منتشر شد بمنظور انتشار مطالب ارزشی وبلاگها ما را در انتشار این گلدون وبلاگی یاری نمایید http://harfenab.ir/index.php/varzesh/4351-2014-07-29-12-08-34.html رتبه بندی جالب سایتهای استان بر اساس رتبه الکسا http://harfenab.ir/index.php/pishnahad2/4412-11.html مرجع وبلاگ نویسان استان کهگیلویه و بویراحمد-حرف ناب

نظرات کاربران