تازه های سایت

22. مرداد 1393 - 0:25
امام‌جمعه باشت:
شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مدیران جامعه اسلامی هستند
خطیب جمعه باشت ضمن گرامی داشت هفته دولت و در آستانه سالروز شهادت شهیدان دفتر نخست وزیری گفت: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مدیران جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خامی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در نشست شورای آموزش و پرورش باشت و در آستانه هفته دولت ضمن تبریک این هفته گفت: شهیدان رجایی و باهنر در انجام کارهایشان آنقدر مخلص بودند و با نیت و اخلاص کار می کردند که شهادت آنها به عنون هفته دولت نامگذاری شد.

وی ادامه داد: اگر خالصانه و با نیت صادق در راستای خدمت به مردم گام برداریم ما نیز می‌توانیم همچون بزرگ‌مردان تاریخ شهیدان رجائی و باهنر باشیم.

وی با اشاره به این موضوع که هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر متعلق به همه دولت‌ها با هر گرایش و سلیقه سیاسی است، گفت: مدیران باید به صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی دقیق به انجام کارهای سازنده اقدام کنند و در مسیر خدمتشان تمام توان خود را به کار بگیرند تا از کمترین زمان و امکانات، بهترین موقعیت‌ها را خلق کنند.

خطیب جمعه باشت تصریح کرد: ما باید برنامه ریزی کنیم تا در این هفته سیره شهیدان والامقام دولت برای نسل جوان و مدیران آینده کشور به درستی تفهیم و تبیین شود.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران