تازه های سایت

22. مرداد 1393 - 8:16
خبرنگاری شغلی جذاب و خطیر است
مدیر اداره آموزش و پرورش باشت رسالت خبرنگاری را مهم دانست و گفت: شغل خبرنگاری آسیب‌ ها و خطرهای فراوانی دارد که مخاطبین کمتر آن را احساس می کنند.

به گزارش خامی، محمود نظری در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار سالروز شهادت محمود صارمی افزود: خبرنگاران باید افکار عمومی را با اطلاعات دقیق روشن کرده و توجه مسوولان را به سمت توسعه و پیشرفت معطوف کنند.

وی گفت: خبرنگاران با نقد عملکرد دستگاههای اجرایی، مسوولان را در حل مشکلات یاری دهند و فضا برای کار و فعالیت دستگاههای اجرای را فراهم می کنند.

نظری بیان داشت: خبرنگاران می ‌توانند با ایجاد امنیت در جامعه که از ملزومات زندگی اجتماعی می‌ باشد ایفای نقش کنند و احساس امنیت را در جامعه ایجاد و همچنین مسئولین را نسبت به وظایف خود آگاه سازند.

وی با اشاره به اینکه جسارت و دید وسیع از ویژگی‌ های یک خبرنگار است، افزود: اگر یک خبر در مسیر ماموریت و رسالت خود صحیح حرکت کند موجب ایجاد انضباط اجتماعی می‌ شود.

مدیر آموزش و پرورش باشت در ادامه خبرنگاری را شغلی جذاب و خطیر دانست و تصریح کرد: شغل خبرنگاری آسیب‌ ها و خطرهای فراوانی دارد که مخاطبین کمتر آن را احساس می کنند..

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران