تازه های سایت

22. مرداد 1393 - 11:27
مدیر آموزش و پرورش باشت:
ما بیرون از آموزش و پرورش نه خط می گیریم، نه لیست
مدیر آموزش و پرورش باشت در واکنش به تبلیغات صورت گرفته در نحوه ساماندهی پرسنل آموزشی این اداره گفت: علی رغم وجود فشارهای سیاسی و توقعات قومی و طایفه ای ما بیرون از آموزش و پرورش نه خط می گیریم و نه لیست.

به گزارش خامی، محمود نظری در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری گفت: یكی از اقدامات مهم آموزش و پرورش در فصل تابستان پیگیری برنامه های پروژه مهر، به خصوص ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی است كه این پروژه مهم با دقت نظر خاصی و در چارچوب دستورالعمل ابلاغی وزارتخانه و اداراه کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بنحو مطلوب اجرا شده است.

وی افزود: ستاد پروژه مهر، تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد فضايي با نشاط نمود تا هم معلمان و هم دانش آموزان در اول مهر با خاطري آسوده و خيالي راحت پا به عرصه ي علم و معرفت بگذارند.

نظری ادامه داد: لذا با بهره گيري ازتمامي امكانات موجود و بكارگيري نقطه نظرات، پيشنهادات و راهكارهاي سازنده ی صاحب نظران اعم از همكاران محترم اداري و آموزشي ، مديران محترم مدارس ، اولياي محترم دانش آموزان و … در جهت بازگشايي به موقع مدارس و هدايت نيروي انساني و امكانات موجود تلاش هاي وافري صورت گرفت.

وی با تشکر از سعی و تلاش کارکنان اداره در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش گفت: ممکن است علیه آموزش و پرورش در بیرون تبلیغاتی نسبت به سازماندهی پرسنل صورت گرفته باشد ولی مردم فهیم باشت مطمئن باشند که علی رغم وجود فشارهای سیاسی و توقعات قومی و طایفه ای ما بیرون از آموزش و پرورش نه خط می گیریم و نه لیست.

نظری با اشاره به اینکه، بیش از 95 درصد از پرسنل آموزشی این اداره ساماندهی شده اند گفت: با توجه به بافت شهرستان باشت و وابستگی های قومی و توقعات و فشارهایی که از نواحی مختلف به اداره آموزش و پرورش وارد می شد، ولی ما برحسب امتیازات و شایسته سالاری پرسنل را سازماندهی نمودیم.

مدیر آموزش و پرورش باشت در ادامه به کارهای صورت گرفته در این مدت اشاره کرد و بیان داشت: مبلغ 150 میلیون ریال جهت ایزگام چند مدرسه در حوزه خان احمد و دو مدرسه در باشت تخصیص داده شد.

نظری با بیان اینکه 250 نفر از دانش آموزان باشتی در طرح هجرت 3 ثبت نام نموده اند، گفت: هم اکنون تعدادی از این دانش آموزان در مدارس 17 شهریور و پروین اعتصامی در سطح شهر باشت مشغول به رنگ آمیزی و زیباسازی هستند.

وی افزود: تا کنون 3100 نفر در مدارس شهرستان باشت ثبت نام نموده اند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران