تازه های سایت

22. مرداد 1393 - 19:37
افشای رابطه سناتور آمریکایی با سرکرده داعش
برخی از سایت های خبری تصویری را منتشر کرده و نوشته اند که "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش با "جان مک کین" سناتور جمهوریخواه آمریکایی دیدار کرده است.

به نقل از خبرگزاری بسیج ،این سایت ها عنوان کردند که تصویر مذکور مربوط به دیدار سال 2013 مک کین با شماری از اعضای ارشد داعش در مرز ترکیه و سوریه است. بر این اساس فردی که در سمت چپ جلوی این تصویر با پیراهن مشکی دیده می شود، همان ابوبکر البغدادی، سرکرده گروهک تروریستی داعش است که این روز ها خود را خلیفه خود خوانده مسلمین می داند!

انتشار این عکس توجهات بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت و دست داشتن آمریکا را در تشکیل گروه تروریستی داعش بیشتر کرد.

در گزارشی درباره این دیدارآمده  است؛ این ها همان تروریست ها وشورشیان سوری هستند که با القاعده ارتباط دارند و  سناتور مک کین در این دیدار از آنان می‌خواهد عمق بیشتری به جنگ خود با بشار اسد در سوریه بدهند.در این دیدار توافقنامه‌ ای هم بین آنان امضا شده است.

این در حالی است که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق دولت باراک اوباما  اخیرا در کتاب خاطرات خود به صراحت اعلام کرده است که گروه موسوم به داعش را آمریکا برای تجزیه خاورمیانه به وجود آورده است.

آمریکایی ها این روزها که حمایت شان از تروریست های تکفیری داعش علنی شده، به منظور انحراف افکار عمومی دست به حملات جست و گریخته به مواضع داعشی در شمال عراق زده اند که البته تاکنون تصویری از این حملات و تلفات احتمالی نیز منتشر نشده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران