تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 1:46
مدیران، فعالیت فرهنگی علیه ماهواره را به خیال از دست دادن جایگاه اجتماعی رها نکنند
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح گفت: مدیران می‌بایست در مقوله مبارزه با دجال واره در خط مقدم باشند و اجازه ندهند فعالیت فرهنگی در این عرصه به بهانه از دست دادن جایگاه خیالی اجتماعی رها شود.

به گزارش خامی، به نقل از صبح زاگرس، نشست تخصصی کارگاهی با محوریت دجال واره و اهداف پشت پرده و راهکارهای مقابله با آن در جامعه با حضور 30 تن از فعالان بسجیی عرصه فضای مجازی استان در یاسوج به مدت یک هفته برگزار شد.

در نشست اول این جلسات که به همت قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر و قرارگاه فضای مجازی بسیج استان تشکیل شد جمشید ارسلان جو، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان با تحلیل مقاصد و نیات گردانندگان این شبکه‌ها و همچنین علل شیوع دجال واره در جامعه به توجیه و آموزش شرکت‌کنندگان حاضر در این نشست پرداخت.

 

ترس از دست دادن جایگاه خیالی اجتماعی یا اجرای صحیح سیاست‌های فرهنگی

ارسلان جو گفت:  کار فرهنگی اصولاً از بدنه اصلی جامع شروع شود و مدیران باید پیشگامان عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن باشند. وی افزود: مدیران می‌بایست در مقوله مبارزه با دجال واره در خط مقدم باشند و اجازه ندهند فعالیت فرهنگی در این عرصه به بهانه از دست دادن جایگاه خیالی اجتماعی رها شود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان تصریح کرد: تربیت اجتماعی تنها با تکیه بر تربیت خانوادگی میسر می‌شود و می‌بایست خلأ انحراف در جامعه با کار فرهنگی پر شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران