تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 11:28
اجتماع مادران و کودکان چرام در محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل
مسئول هیئات مذهبی شهرستان چرام از اجتماع مادران و کودکان چرام در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل خبر داد.

علی اکبر نعمتی با بیان این خبر اظهار داشت: این اجتماع همزمان با سایر نقاط کشور در روز جمعه24 / 5 /93 و از ساعت 19 با حضور گسترده مادران، کودکان و هیئات مذهبی شهرستان چرام از جلوی مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت میدان اصلی شهر برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به اینکه علیرغم اعلام آتش از سوی طرفین اقدامات ضد بشری و وحشیانه رژیم صهیونیستی همچنان در غزه ادامه دارد، افزود: با وجود اینکه در روزهای گذشته مردم در تجمعات متعدد و مختلف شرکت کردند اما با توجه به تداوم ظلم در غزه، تداوم اعلام انزجار و برائت از این اقدامات همچنان باید ادامه داشته باشد

.

نعمتی برگزاری چنین برنامه‎هایی را در جهت ایجاد موج انسانی و بشری علیه رژیم صهیونیستی ضروری و لازم دانست

.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری این برنامه‎ها تأثیر به سزایی در حمایت از مردم مظلوم غزه دارد، تصریح کرد: امروزه آگاهی بالای مردم ایران درباره تاثیر برائت از دشمنان بشریت و حفظ موج ضدصهیونیستی به اکثر نقاط جهان منتقل شده است و روزانه شاهد تجمعات عظیم و گسترده مردم آزادی خواه جهان در نقاط مختلف دنیا هستیم.

 

مسئول هیئات مذهبی شهرستان چرام در پایان یادآور شد: علاوه بر تأثیر معنوی این راهپیمایی بر مظلومین جهان با رسانه‎ای کردن چنین برنامه‎هایی می‌توان در ایجاد  دلگرمی و ابراز پشتیبانی از کودکان غزه و مردم بی‎پناه آن گام برداشت

نظرات کاربران