تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 11:43
ایجاد کلینیک‌ تخصصی دولتی در کهگیلویه وبویراحمد
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ایجاد کلینیک‌های تخصصی دولتی با هدف ساماندهی در بخش بیماران سرپایی در بیمارستان به مرحله اجرا درآمده است.

به نقل از ایسنا، دکتر رضا چمن افزود: در طرح تحول نظام سلامت علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات بستری نیاز به ارتقاء و بهبود خدمات به بیماران سرپایی نیز در نظر گرفته شده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با همت مدیران و مسئولان شهرستان گچساران، یک کلینیک تخصصی مرمت و تجهیز شده است. در این کلینیک، پزشکان در یک مجموعه دولتی و با تعرفه‌های دولتی خدمات درمانی به بیماران ارائه خواهند داد.

 

وی تصریح کرد: فضای کنونی این کلینیک به تنهایی جوابگو نیست وبا بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان گچساران که امید است تا پایان سال به بهره برداری برسد این کمبود برطرف خواهد شد. این کلینیک سه میلیارد ریال اعتبار تا تکمیل تجهیزات نیاز دارد که تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای مرمت و تجهیز کلینیک جذب شده است.

 

چمن بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 18 هزار و 500 نفر در بیمارستانهای استان، بستری و از خدمات این طرح بهره مند شدند. بیماران تا قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت حدود 45 درصد از هزینه‌های درمانی خود را در زمان بستری شدن در بیمارستانها پرداخت می کردند که با به اجرا درآمدن این طرح، بیماران تنها هفت درصد از هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد.

 

چمن بیان کرد: شهرستان گچساران در اجرای طرح بهبود هتلینگ بیمارستانها در استان پیشقدم بوده است. طرح بهبود هتلینگ بیمارستانها باعث افزایش ارتقای کیفیت تجهیزات و نوسازی بیمارستانها خواهد شد.

 

نظرات کاربران