24. مرداد 1393 - 15:05
علت غیبت کمالوندی در جشن تجلیل از خبرنگاران مشخص شد
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل برگزاری هم زمان اجلاس سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران و لزوم حضور در این اجلاس، حضورم در برنامه تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد میسر نبود.

امین کمالوندی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی صبح زاگرس ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: برنامه تجلیل از خبرنگاران استان و روز گرامیداشت این مناسبت را از یک ماه قبل برنامه ریزی کرده بودیم.

 

وی با بین این که قرار بود بین یکی از روزهای شانزده تا هجده مردادماه تجلیل از خبرنگاران را داشته باشیم گفت: با توجه به این که استاندار محترم استان در تاریخ های 16 و 17 مرداد مأموریت داشته و جهت بازدید از پروژه های عمرانی در دهدشت حضور داشت برنامه تجلیل از خبرنگاران به ناچار به تاریخ 18 مرداد منتقل شد.

 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل عدم حضور خود در برنامه تجلیل از خبرنگاران استان را لزوم حضورش در اجلاس سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور بیان و تصریح کرد: اجلاس سراسری مدیران و همه معاونین استانی با حضور دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  از 18 تا 21 مرداد در حال برگزاری است که تعویق برنامه روز خبرنگار در یاسوج و لزوم حضورم در این اجلاس سبب غیبت بنده در برنامه تجلیل خبرنگاران گرامی استان بود.

 

وی افزود: با هماهنگی که با استاندار در خصوص تجلیل از خبرنگاران انجام شده بود در این روز نتوانستم حضور یابم تا بلکه برنامه با حضور استاندار محترم، معاونین و دو تن از نمایندگان محترم استان برگزار شود و به خاطر عدم حضور من فاصله زیادی بین روز خبرنگار و انجام این برنامه نیفتد.

 

کمالوندی با اعلام این خبر ابراز داشت: برنامه تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، باشکوه، مجلل و با نظم و انضباط خاصی برگزار شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مسئولین ارشد و دو نماینده استانی در برنامه تجلیل حضور داشتند و ما در حد توان از خبرنگاران تجلیل کردیم.

 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: اجلاس سراسری مدیران با حضور وزیر برگزار می شود و همین دلیل برای نیامدن کافی است و جز این مهم،  دلیل خاصی برای حضور نداشتن در برنامه تجلیل از خبرنگاران استان نبوده است.

 

وی در پاسخ بهانتقاد برخی از خبرنگاران و رسانه های استان نسبت به شیوه برگزاری جلسه و تقدیر نشدن از همه خبرنگاران بیان داشت: به دلیل کمبود وقتی که در برنامه بود، نتوانستیم از همه خبرنگاران تجلیل کنیم. ما لوح تقدیر هر رسانه به همراه لوح خبرنگاران آن رسانه  را بسته بندی و به مدیر مسئول آن رسانه تقدیم کردیم.

 

کمالوندی در پایان در خصوص شیوه برگزاری تجلیل ازخبرنگاران استان تأکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد چهارمین دوره تجلیل از خبرنگاران استان را خوب برگزار کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران