24. مرداد 1393 - 15:12
بخشداران باید با منتخبین مردم تعامل داشته باشند
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی بهمئی تعامل بخشداران با منتخبین مردم را به نفع پیشرفت مردم دانست و بر لزوم ایجاد این تعامل تاکید کرد.

عصر امروز طی مراسمی با حضور نماینده استاندار و مسئولان شهرستان بهمئی بخشدار جدید مرکزی این شهرستان معارفه شد.

 

در این مراسم مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بهمئی و اعضای شورای اداری شهرستان بهمئی حضور داشتند.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: هفته دولت همه ساله زمان مناسبی است تا دولت و نظام بتوانند خدمات و اقدامات و کارهایی که برای مردم انجام می‌دهند را برای مردم بازگو کنند و مردم در جریان خدمات کسانی باشند که خود انتخاب کردند.

 

 جلیل حسنی گفت: با گذشت چندین سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف هستیم که وظیفه ماست قدردان انقلاب و امام راحل(ره) باشیم.

 

حسنی افزود: مردم ما ،بالاخص روستائیان مردم انقلابی و مومنی هستند که رنج و سختی های زیادی را در زمان طاغوت متحمل شدند و لازم است مسئولان با تلاش مضاعف به آنان خدمت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن ما به بهانه های واهی و گوناگون قصد  نابودی انقلاب ما را دارد ،اما با گذشت بیشت از 35 سال از عمر انقلاب مردم ما توانستند با حضور حماسی در حدود 35 انتخابات با آزادی و دموکراسی نیروهایی را از بین خودشان برای سکانداری مملکت انتخاب کنند که این مسئولیت ها همه با مشارکت مردم صورت می گیرد.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان تعامل با منتخبین مردم ،از شورا گرفته تا نمایندگان مجلس را از وظایف اصلی بخشداران و یکی از کارگشاترین راهکارهای حل مشکلات مردم است.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم  از زحمات  علی جوادی، بخشدار  سابق تقدیر و علی‌اکبر فرهنگی‌نسب به عنوان بخشدار مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران