تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 15:15
مسئولیت پذیری مسئول در سایه وجود خبرنگار امکان پذیر است
فرماندار بهمئی مسئولیت پذیر شدن مسئولان را در سایه وجود خبرنگاران امکان پذیر دانست.

فرماندار بهمئی ظهر امروز درمراسم  تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان  که در سالن پرورش فکری کودکان شهر لیکک برگزار شد اظهار داشت: خبرنگار زبان گویای مردم است و با توجه به ارتباطی که با لایه های مختلف جامعه دارد باید نسبت به انجام رسالت خود دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

 

حجت‌الله دلشاد عرصه خبرنگاری را یکی از عرصه های پردغدغه و استرس جامعه خواند و وظیفه اصلی خبرنگار را اطلاع رسانی درست به مردم و تنویر افکار عمومی دانست.

 

فرماندار بهمئی مسئولیت پذیر شدن مسئولان را در سایه وجود خبرنگاران امکان پذیر دانست و گفت: مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند و خبرنگاران نباید در وظیفه اصلی خود که رابط اطلاع رسانی صحیح بین مردم و مسئولان است کوتاهی کنند.

 

وی راز موفقیت خبرنگار را  در بی طرفی دانست و تصریح کرد: باید خبرنگاران علاوه بر انعکاس وقایع در زمان مناسب ،در کمیت و کیفیت خبر تصرف نکنند که در این صورت اعتماد مردم نسبت به رسانه خدشه دار می شود و چنین رسانه هایی در جامعه دوام نمی آورند و چنین رفتارهایی خارج از اصول و اخلاق خبرنگاری است.

 

دلشاد در پایان سخنان خود گفت:خبرنگارانی که به رسالت خود پایبند هستند می توانند در رشد و توسعه شهر و دیار خود موثر باشند .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران