تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 15:18
خبرنگاران باید عملکرد مسئولان را نقد کنند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت:معنای نقد در رسانه ها نقد اشخاص نیست بلکه باید عملکرد نقد شده و به قصد تنویر افکار عمومی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران بهمئی ضمن تبریک رووز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاری یک حرفه پر مشغله است که خبرنگاران با وجود مشکلات فراوان اکثر بیکار هستند اما با این وجود به رسالت خود در جامعه عمل می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

امین درخشان گفت: درچند سال پیش شهرستان  ما  در بن بست خبری کامل بود و یاد دارم حدود سال 86 یک خبر تهیه کردم که برای ارسال آن مجبور شدم آن را فکس کنم اما الان  چند پایگاه خبری و نشریه در سطح شهرستان داریم که سایتهای معتبر کشوری به صورت روزانه از آنها تغذیه خبری می شوند .

 

وی افزود: در شهرستان ما خبرنگار از خبرگزاری و سایت های معتبر کشور داریم که نام کاربری و رمز اختصاصی دارند و به صورت آنلاین اخبار شهرستان را در اختیار مردم قرار می دهند.

 

درخشان دو مولفه اصلی رسالت خبرنگار را نقد منصفانه و نظارت  بر کارمسئولان دانست و افزود:البته معنای نقد در رسانه ها  نقد اشخاص نیست بلکه باید عملکرد نقد شده و به قصد تنویر افکار عمومی باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی در پایان از مسئولانی که در مراسم تجلیل از خبرنگاران شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: هدف اصلی بنده از برگزاری این جشن آگاه کردن مسئولان از جایگاه والای خبرنگاران در شهرستان و تداوم این امر در سالهای آینده می باشد که انتظار می رفت از این برنامه استقبال بیشتری می شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران