تازه های سایت

31. مرداد 1393 - 11:47
تاجگردون:
آمدن نجفی را اصلا پیش بینی نمی کردم
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نجفی از مدیران درجه یک کشور است، ولی آمدن ایشان را اصلا پیش بینی نمی کردم، نمیدانم چرا رئیس محترم جمهور برای دکتر نجفی حکم سرپرستی وزارت علوم را زدند.

به گزارش خامی، غلامرضا تاج گردون نماینده اصلاح طلب استان در نشست خبری که با اصحاب رسانه شهرستانهای باشت و گچساران داشت، در پاسخ به سئوال خبرنگار پایگاه خبری خامی که به نظر شما مهمترین دلایل استیضاح فرجی دانا چه بود، اظهار کرد: فرجی دانا انسان توانمند، شایسته و در بحث علمی بسیار عالی عمل کرد و استیضاح ایشان کاملاً سیاسی بود و ربطی به عملکرد ایشان نداشت.

وی مهمترین دلایل کسانی که به وزیر علوم سابق عدم رأی اعتماد دادند را بحث بورسیه ها، برخی از انتصابات و دانشجویان ستاره دار دانست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه افزود: این حرکت نشان داد که آنهایی که به دکتر روحانی رأی نداند همواره منتظرند که ایشان در عرصه سیاست موفق نباشند.

تاج گردون در پاسخ به این سؤال که نظرتان در باره آمدن آقای نجفی به وزارت علوم چیست، گفت: نجفی از مدیران درجه یک کشور است، ولی آمدن ایشان را اصلا پیش بینی نمی کردم، نمیدانم چرا رئیس محترم جمهور برای دکتر نجفی حکم سرپرستی وزارت علوم را زدند.

 

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

خودت که می گی بحث بورسیه ها، برخی از انتصابات و دانشجویان ستاره دار بعد می گی سیاسی

نظرات کاربران